km+jälkivuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja härkä-68
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

härkä-68

Uusi jäsen
11.09.2008
29
0
1
sain spontaanin km:n 1.9 ja olin uä:ssä pari kertaa ja otettiin HCG arvoja kaksi kertaa. Ensimmäinen siis viikko sitten joka oli 190 ja toinen toissapäivänä joka kaksikymmentä! Eli sairaalan mukaan olen "tyhjä" :o ja heidän puoleltaan olen siis terve. Vuodan nyt tosi vähän ruskeaa vuotoa ja minulta tuli juuri labra-aamun kaksi isohkoa "repaletta" kohdusta (hyvin vanhoja ja liimamaisia, yök) jotenkin ajattelin että jokohan olisi kohtu tyhjä, koska viikkoa aikasemmin oli näkynyt joku pieni pala siellä ultrassa. Noh, eli vielä pikkasen vuodan mutta mun järki sanoisi ettei voisi kohta vuotaa kun HCG niin alhainenkin. Oisin luullut, että sairaala olisi vielä seurannut TAI ultrannut edes kohdun, mutta eivät ole kiinnostuneet enää asiasta. Mistäs nyt tiedän sitten koska hcg arvo siellä alle viisi?Kun kysyin että voiko HCG:tä seurata terveyskeskuksestani käsin että oma lääkäri määräisi sen, niin alkoivat jotain motkottaa että sitten se alkaisi taas koskemaan heitä ja etc...en oikein ymmärtäny asiaa, kun oli niin riitaisakin kätilö puhelimessa niin en alkanut kyselee paremmin. Tosi kivaa vielä, kun tuntuu että heittivät pois kuin "roskan" ja mulle osunut pari hoitajaa jotka tosi inhottavia...kiva olo, etenkin kun aina km henkisesti rankka paikka.... :(

:hug: :hug: kokemastasi.
Mulla otettiin joulukuun km:n jälkeen Hcg kerran, 3 viikkoa km:sta. Arvo oli silloin 25. Minulle sanottiin, että on niin hyvä, ettei enää tarvitse sitä seurata. Ilmeisesti arvon alenemisessa meni kuitenkin aikaa, koska ensimmäinen ovulaatio tapahtui vasta maaliskuussa.
Se minkälaista kohtelua olen saanut näiden kaikkien km:jen kohdalla on kyllä aika monenkirjoista. Joulukuussa sain todella huonoa kohtelua ja kätilö oli juuri sellainen, kun kauhutarinoissa voi olla. Ja se kätilö, joka soitti minulle niistä arvoista tammikuussa, aloitti lauseen, että kai nyt on ehkäisyasiat on kunnossa, ettei tarvi toista kertaa tulla aborttiin. Mä olin WTF. Sanoin kätilölle, että tutustuppa papereihin ja soita sitten uudestaan.
Nyt heinäkuun km:ssa sain ihanaa kohtelua, synnytyksessäkin oli aivan ihanat ihmiset jotka välittivät ja kannustivat. Se on ihan ihmisistä kiini ja heidän ammattitaidostaan.
Päivä kerrallaan
:hug: :hug: .
*muoks* Tule tonne km:n jälkeen kuumeileviin, siellä on paljon kohtalotovereita ja kysymyksiin saa vastauksia, koska joku osaa aina jotain sanoa.

Yhteistyössä