Klsmydiasta tietävät/ sairastaneet, help!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voihan itku

Vieras
Mua on alkanut epäilyttää olisko mulla klamydia. Kerran aiemmin olen sairastanut virtsatieinfektion ja nyt oireet ovat erilaiset. Muutama viikko sitten alapään limakalvot olivat arat ja valkovuoto outoa, ei oikein hiivaakaan ( senkin olen kerran sairastanut) mut otin kuitenkin hiivalääkkeen. Auttoi ehkä hieman. Nyt on alkanut olla kipua ja kirvelyä varsinkin pissaamisen loppuvaiheessa ja jälkeen,limakalvoja polttelee. On ajoittaista polttavaa kipua alavatsalla. Valkovuoto ei yhtä juoksevaa kuin normisti. Olen seurustellut saman miehen kanssa 1.5v, ehkäisynä viimeisen vuoden ajan miehen sterilisaatio. Mies tietysti kieltää pettäneensä tai että ois joku sukupuolitauti. Molemmilla takana pitkät edelliset suhteet, eikä muita seksikontakteja. No, mieleen hiipii kuitenkin se ikävä vaihtoehto... pääseekö klamydia testiin hoitajan lähetteellä vai vaatiiko lääkärikäynnin ennen testiä? Paraneeko klamydia kokonaan antibiooteilla vai olenko ikuisesti kantaja jos se tauti mulla on? Aion kyllä heti maanantaina pyytää lisäselvityksiä jos pissatulehdusta ei löydy

Ainakin meillä onnistuu ihan hoitajan lähetteellä, lääkäri määrää hoidon ja se on maksuton. Kyllä se antibiooteilla paranee, mutta pitkään jatkuneena voi aiheuttaa esim. sisäsynnytintulehduksen.

Yhteistyössä