Klo 12 pino?*tervehdys kaikille*samalla terkkuja rappupoliisilta...

Moikka taas.Meillä on esikoinen sairaana joten hyvin ehdin taas plussailla tämän päivän B)

Ainiin ja ne ketkä muistavat meidän "rappupoliisin" niin sainpahan taas rouvan kiukkuiselle päälle.Kävin jo eilen illalla tekemässä pesutupaan varauksen koko täksi päiväksi ,ja tänään tuli poliisi taas samaan aikaan pesutupaan tekemään varausta kun olin pyykkäämässä.Hän olisi halunnut pyykätä tänään.... :eek: oi että oli ihana kuitata rouvalle ettei tänään onnistu koska olen jo eilen tehnyt varauksen tästä päivästä :LOL: :LOL: :LOL: Ja rouvahan juuri valitti minulle edelliskerralla että pesutupa varaukset pitää aina tehdä edellisenä päivänä :whistle: :whistle: :whistle: :attn:

Laalaa-nuotilla
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
:wave: pääsetkö laalaa ens lauantaina tulemaan?
Miten mä olen kokoajan katsonut että se on huomenna?Siis voihan video,kyllä mä ensi viikon lauantaina pääsen :)

Hitsi kun tämä palsta jumittaa jatkuvasti nyt en edes jaksanut enään kirjautua :(

Laalaa-nuotilla
Miten mä olen kokoajan katsonut että se on huomenna?Siis voihan video,kyllä mä ensi viikon lauantaina pääsen :)

Hitsi kun tämä palsta jumittaa jatkuvasti nyt en edes jaksanut enään kirjautua :(

Laalaa-nuotilla

Yhteistyössä