KLAUKKALA HALOO!

  • Viestiketjun aloittaja sofia04
  • Ensimmäinen viesti
tikanpojan äiti
Heips!

Klaukkalassa asustetaan ja olen vm-77, mies vm-76 ja poika vm-02 ja nyt lähipäivinä syntyy toinen lapsi. Etsin kanssa seuraa muista äideistä, joiden kanssa voisi ajatuksia vaihdella ja leikkipuistoja kierrellä. pistähän postia tulemaan =) sannakaisa1@luukku.com
 
Hei!
Klaukkalassa on aika kiva avoin päiväkoti, missä käy kaiken ikäisiä äitejä lastensa kanssa. Kannattaa käydä kurkkaamassa! Sieltäkin saa varmasti uusia ystäviä!
Itse olen 30v ja lapset ovat 9v, 7v ja 2.5v. Asun klaukkalassa, lintumetsässä. Vanhemmat lapset ovat koulussa ja päivää vietän nuorimmaisen kanssa kotosalla. Välillä kanssa vähän juttuseuraa vailla!
 
pumputi
Hei!

Olipa hauska löytää Klaukkalasta porukkaa. Vähän myöhässä tosin ollaan viestien perusteella, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan :) .

Olen kohta kolmekymppinen ja meillä vauva vm-04. Muutamme Klaukkalaan ihan kohtapuoliin ja olisi mukava tutustua paikallisiin jo etukäteen. Laittakaa meiliä tulemaan ja tutustutaan pumputit@suomi24.fi
 
Piizu
Heips kaikki Klaukkalalaiset!Itse käydään ainaki tytön kanssa s.06/04 Elopolun avoimessa keskiviikkosina klo 14.00-15.30 kokoontuu alle 1v. vauva perheet,saa uusia tuttuja ja meillä on ollu ainaki tosi mukavaa ja se on myös kotiäidin yks henkireikä!Mulle voi myö meilata Piizu4@luukku.com
 

Yhteistyössä