Klassinen "mitä mies tarkoitti" -kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Kyseessä siis miespuolinen kaverini, josta tänne jo kerran kirjoittelin kun en ota selvää onko se kiinnostunut vai ei. Tuossa ollut kaikenlaista, se on mm. kehunut mun ulkonäköä ja luonnetta, ihmetellyt moneen otteeseen miten voin olla vielä sinkku, pyydellyt kahville jne. Ja ollaanhan me kavereina kahvilla oltukin. Yhden ainoon kerran ollaan halattu..

No, mut nyt sitten oltiin mesessä ja juteltiin. Kysyin siltä yhdestä työpaikan ihmisestä ja kaverini vastas siinä ohimennen että oli kovin tunkeileva ja ahdisteleva häntä kohtaan. Leikillä sitten heitin että ai pyysikö treffeille vai ja nauruhymiöitä perään.. Juteltiin siinä sitten muutakin, ja äkkiä kaveri kysyy että miks mä kysyin.. Ei sitten enää ehtinyt tarkentamaan kysymystään kun sen piti mennä. Mut mua jäi vaivaamaan. Koskiko sen kysymys sitä mun treffijuttua vai jotain muuta (kysyin alussa tästä työpaikan ihmisestä jotain ja kerroin syyn miksi)

Onko rivien välistä luettavissa jotain...?

Siis nyt näette miten sokea voi ihastunut ihminen olla, kun etsii piilomerkityksiä kaikesta.. huoh.

No niinhän sitä luulis.. vaan ei näköjään saa. Tää meiän kissa-hiirileikki tms on jatkunut jo kaks vuotta eikä ilmeisesti loppua näy. Mä en oo suostunut ymmärtämään sen vihjeitä tähänkään saakka, joten mä luulen että se on luovuttamassa mun suhteen jo. Ajattelee etten mä oo kiinnostunut siitä muuten kuin kaverina.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
No niinhän sitä luulis.. vaan ei näköjään saa. Tää meiän kissa-hiirileikki tms on jatkunut jo kaks vuotta eikä ilmeisesti loppua näy. Mä en oo suostunut ymmärtämään sen vihjeitä tähänkään saakka, joten mä luulen että se on luovuttamassa mun suhteen jo. Ajattelee etten mä oo kiinnostunut siitä muuten kuin kaverina.

no, mitäpä jos sä vihjaisit sille jotain... tarvii kyllä olla melko selkeä vihje mutta... ainakin saisit tietää... kannattaa kokeilla... jos oot ollu ihastunut 2 vuotta niin ei se odottamalla selkeästi ohi mene.... :D

Ja niin te elitte elämänne onnellisina toisistanne erossa, vaikka olisi voinut olla mahdollisuus toisenkin laiseen tulevaisuuteen. Mutta kun en perkle kysy, niin en kysy.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ja niin te elitte elämänne onnellisina toisistanne erossa, vaikka olisi voinut olla mahdollisuus toisenkin laiseen tulevaisuuteen. Mutta kun en perkle kysy, niin en kysy.

:D
Älä nyt, saat tän kuulostamaan ihan typerältä. Ja kyseessä on sentään mun maine ja kunnia ;) :D

Niin, sen verran vielä että tää kyseinen henkilö joka mun kaveria hänen mukaansa yritti iskeä, on 15v mun kaveria vanhempi. Nuorekkaana säilynyt tosin, mutta kuitenkin. Ja avoliitossa muutenkin.. että en oikein usko tuohon että olisi kovin avoimesti ahdistellut. Vaikka toisaalta, mistäs sitä aina tietää miten kovasti hormonit (vanhemmillakin) naisilla hyrrää..

No mutta jatka toki jahkailua. Onhan se siten paljon hauskempaa ja palkitsevampaa katsella vierestä, kun joku sen miehen korjaa talteen. Voit päästä vaikka häihin kaasoksi!!!!111!!! nAm

Hehheh :P

Mutta kun tässä on ongelmana just se, että en tiedä onko mies oikeasti kiinnostunut musta vai ei. En voi kysyä suoraan, sillä meidän pitää pystyä työskentelemään vielä vuosi tiiviisti yhdessä. Ja jos nolaan itseni ja samalla tuhoan ystvyytemme, niin tulee turhan tuskallinen vuosi. Ei tää ole niin yksinkertaista.

Ja siksi mä täällä kyselen, että saisin selvyyttä kuvittelenko kiinnostuksensa vai en..

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Joko sä kokeilit sitä pusua? ;) Jos oot sama, jonka kanssa viimekskin juttelin. :)

¨:D
Oon mä sama, mutta ei oo vielä tullu sopivaa saumaa moiseen ;) Ehkä mä houkuttelen sen joku kaunis kesäilta terassille ja rohkaistun pusutteluasteelle siiderin jälkeen.. *nolo*

Joko sä kokeilit sitä pusua? ;) Jos oot sama, jonka kanssa viimekskin juttelin. :)

Oon mä sama, mutta ei oo vielä tullu sopivaa saumaa moiseen ;) Ehkä mä houkuttelen sen joku kaunis kesäilta terassille ja rohkaistun pusutteluasteelle siiderin jälkeen.. *nolo*

tai mitä jos vaikka laitat mesen kautta viestiä että tilanne on nyt tämä... sinä+minä= mahkuja???
(aika teini, mutta tehoaa... :D )

Mutta kun tässä on ongelmana just se, että en tiedä onko mies oikeasti kiinnostunut musta vai ei. En voi kysyä suoraan, sillä meidän pitää pystyä työskentelemään vielä vuosi tiiviisti yhdessä. Ja jos nolaan itseni ja samalla tuhoan ystvyytemme, niin tulee turhan tuskallinen vuosi. Ei tää ole niin yksinkertaista.

Ja siksi mä täällä kyselen, että saisin selvyyttä kuvittelenko kiinnostuksensa vai en..

Niin kuin tuossa jo joku aikasemmin sanoi, niin miehet todellakin sanoo vain sen mitä ne tarkoittaa. Ne ei osaa rivien välistä lukua saatikka kirjoitusta. Ja monet miehet pitävät naisia ystävinä ja kehuvat, jopa flirttaavat, mutta heillä ei silti ole mitään mielessä. Voi olla että mies voisi hämmästyä jos kysyisit jotain hänen kiinnostuksestaan sinua kohtaan. Minusta vaikuttaa että hän pitää sinua vain erittäin hyvänä ystävänä.

Alkuperäinen kirjoittaja T:

Niin kuin tuossa jo joku aikasemmin sanoi, niin miehet todellakin sanoo vain sen mitä ne tarkoittaa. Ne ei osaa rivien välistä lukua saatikka kirjoitusta. Ja monet miehet pitävät naisia ystävinä ja kehuvat, jopa flirttaavat, mutta heillä ei silti ole mitään mielessä. Voi olla että mies voisi hämmästyä jos kysyisit jotain hänen kiinnostuksestaan sinua kohtaan. Minusta vaikuttaa että hän pitää sinua vain erittäin hyvänä ystävänä.

Tätä vaihtoehtoa minäkin olen miettinyt, sillä monesti ollaan puolin ja toisin sanottu miten rakas ja tärkeä toinen on ystävänä.
Toisaalta taas, mun järkeen ei mene esim. se, miksi tää mies on kertonut mulle tuhansin sanankääntein naisesta, joka hänestä on erittäin erittäin kiinnostunut (kaunis, fiksu, seksikäs, koulutettu jne nainen) -ja kuitenkin lopulta sain selville ettei tällaista naista ole oikeasti edes olemassa. Ihan kuin yrittäisi tehdä mut mustasukkaiseksi?? Sama juttu tuli mieleen tänään tästä henkilöstä josta kysyin. Keksikö vain koko ahdistelujutun vai oliko oikeesti totta?

Ärh.

Suosittelen. :) Tai kutsu se kylään, ja kellahda sohvalle selälleen. Ei se voi vastustaa.

Jos tulee vielä tollanen tilanne, niin kysäse siltä, mitä se sanoisi jos sinä pyytäisit sitä treffeille.. Jos kieltäytyy, niin voit sanoa, että sua vaan kiinnosti tietää, mitä mies vastaisi =)

Jos tulee vielä tollanen tilanne, niin kysäse siltä, mitä se sanoisi jos sinä pyytäisit sitä treffeille.. Jos kieltäytyy, niin voit sanoa, että sua vaan kiinnosti tietää, mitä mies vastaisi =)

Tai sitten pyydät sen "kaveritreffeille" (kun ootte kerran molemmat sinkkuja ja treffeillä on kiva käydä), ja sit illan päätteeks "kaverihyvänyönsuukko". Sit jos molemmat nauttii, niin kysyt, menisittekö ens kerralla oikeille treffeille.

Tai sitten pyydät sen "kaveritreffeille" (kun ootte kerran molemmat sinkkuja ja treffeillä on kiva käydä), ja sit illan päätteeks "kaverihyvänyönsuukko". Sit jos molemmat nauttii, niin kysyt, menisittekö ens kerralla oikeille treffeille.

¨Hyviä ideoita, kiitos :) Laitetaan hautumaan..

Sulle on niin kiva ehdotella, kun oot niin avoin kaikille ehdotuksille. Ja teidän tilanne on aika söpö kyllä. Ootko rekisteröitynyt tänne? Vai ihanko vaan pelkästään harmaana kirjottelet? Ja ei tarvi nimimerkkiä paljastaa, tietenkään. T: utelias

Sulle on niin kiva ehdotella, kun oot niin avoin kaikille ehdotuksille. Ja teidän tilanne on aika söpö kyllä. Ootko rekisteröitynyt tänne? Vai ihanko vaan pelkästään harmaana kirjottelet? Ja ei tarvi nimimerkkiä paljastaa, tietenkään. T: utelias

:D
Ai söpö, ahdistava tää mun mielestä on ;) On mulla täällä nikkikin, mutta aika harvoin tulee sillä kirjoiteltua. Harmailu kai jotenkin helpompaa.

Nyt mä oon vajonnu jo tosi alas.. kuuntelen täällä nyyhkymusiikkia ja mietin sitä kaveria. Oispa kiva nähdä sen ilme, jos se tietäis ;) Oon kyllä oikeestaan ihan liikaa esittänyt olevani pelkästään kaverina liikkeellä. Mut joo, on tää kyllä melkoinen tilanne. Sais loppua jo jollakin tapaa.

Yhteistyössä