Klarna-tilistä kysymys!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mitä ihmettä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mitä ihmettä"

Vieras
miten on mahdollista että klarna pystyy korottaa osamaksun summaa?

siis ostettiin 900€ tuote klarna laskuun erät kuussa piti olla 35€/kk maksuaikaa 3vuotta,eka erä ok mutta toinen erä oli nyt 100€ ja kolmannesta erästäkin tuli jo lasku se on 120€ mä en ymmärrä tätä :O

[QUOTE="mitä ihmettä";27415082]miten on mahdollista että klarna pystyy korottaa osamaksun summaa?

siis ostettiin 900€ tuote klarna laskuun erät kuussa piti olla 35€/kk maksuaikaa 3vuotta,eka erä ok mutta toinen erä oli nyt 100€ ja kolmannesta erästäkin tuli jo lasku se on 120€ mä en ymmärrä tätä :O[/QUOTE]

Hei,

Ikävä kuulla, että sinulla on ollut epäselvyyksiä tililaskusi kanssa. Auttasin sinua mielelläni selvittämään miksi tililaskusi kuukausierät ovat nousseet.

Halutessasi voit olla minuun suoraan yhteydessä osoitteessa palaute@klarna.fi.

Ystävällisin terveisin

Kirsi
Klarna

Klarnan laskut on kyllä niin epäselviä, ettei niistä ota selvää kukaan!

Eivät edes itse. Soitin laskustani ja puhuin kyllä piiiiiiitkän puhelun ja siellä asiakaspalvelija oli ihan yhtä pihalla kun minäkin. Ei luulisi olevan vaikeata laskuun lisätä päivämäärät, milloin uusi ostos on tehty, sekä suorituksen päivämäärä.

No, sain ainakin muistutusmaksun pois laskusta, koska olin maksanut laskun ajallaan ja vielä lyhentänyt ylimääräistäkin. Yksi lasku on vielä tulossa ja sitten onneksi pääsen eroon ko.puljusta.