klarna tili, koska lasku tulee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmm"

Vieras
elikkä tilasin yhden jutun ja otin sen tuolla klarna tilisysteemin että osamaksulla maksaa.. koska se eka maksuerä oikein tulee?? tuli vaan pari viikkoa sitten tieto että olen nyt tiliasiakas.. ei mitään maksutietoja tms ole tullut....

Ei välttämättä koskaan ja sit pamahtaakin heti karhu. Just yks päivä etusivulla pyöri ketju aiheesta.

Mulle myös käynyt niin (enkä enää ikinä tilaa mitään mistä tulee Klarnan lasku tai osamaksu).

Ei sitä taida tulla. Laskut ovat tulleet tilauksen mukana, mutta osamaksusta ei ole tullut koskaan yhtään mitään. Asiakas"palveluun" en saanut yhteyttä ja nettisivujen kautta sekä s-postitse koitin kysellä tilausnumeroiden perusteella laskua, ei onnistunut. Ei löytynyt kuulemma sellaista niin mitenkään.

Joskus kolmen kuukauden päästä tilauksesta sain kiukkuisen karhukirjeen miten en ole huolehtinut maksuista ja joudun maksamaan koko tilauksen justnytheti tai muuten tulee hirrrrrrmuiset kulut asianajotoimiston käyttämisestä. Kummasti oli sitten ne minunkin tietoni löytyneet... Lähetin aika helkkarin kiukkuisen s-postin, maksoin laskun enkä enää ikinä tilaa mitään niin että maksan klarnan kautta.

Just yksi päivä tein avauksen kun mullekkin pamahti karhukirje, ilman että olin saanut laskua ja olin jo palauttanutkin tuotteen 2 kuukautta sitten.

otin yhteyttä nettikauppaan, joka pahoitteli asiaa (toiseen sähköpostiin englanniksi ja toiseen suomeksi :D), englanninkielisessä vastauksessa oli klarnan uusi korjattu lasku josta oli muistutusmaksu poistettu, suomenkielisessä vastauksessa oli klarnan lasku johon oli 5 egen muistutusmaksu jätetty. Että joo, en enään koskaan erehdy tilaamaan a. kyseisestä lafkasta mitään (babyshop) b. klarna maksuvaihtoehdolla.

Sain selville myös esim. sen että klarna lähettää jotkut laskut SÄHKÖPOSTILLA liitteenä, ilman että sitä mainitaan missään kohtaa tilausta tehdessä. Minulla kun ainakin on sähköpostiosoitteita mitä en todellakaan lue joka päivä, en välttämättä kuukauteen.

Hei,

Tililaskut lähetetään tiliasiakkaillemme joka kuun lopulla. Saat ensimmäisen tililaskusi seuraavassa kuussa tilauksen tekemisestä.

Kotisivuillamme voi tarkastella tavallisia yksittäisiä laskuja. Osamaksutiliä sieltä ei valitettavasti pääse seuraamaan. Mikäli siis syötät tililaskusi laskunumeron nettisivuillamme, ilmoittaa sivusto, ettei laskua löydy. Asiakaspalvelumme auttaa sinua kuitenkin mielellään kysymyksissäsi.

Ystävällisin terveisin,

Iina
Klarna

Hei,

Tililaskut lähetetään tiliasiakkaillemme joka kuun lopulla. Saat ensimmäisen tililaskusi seuraavassa kuussa tilauksen tekemisestä.

Kotisivuillamme voi tarkastella tavallisia yksittäisiä laskuja. Osamaksutiliä sieltä ei valitettavasti pääse seuraamaan. Mikäli siis syötät tililaskusi laskunumeron nettisivuillamme, ilmoittaa sivusto, ettei laskua löydy. Asiakaspalvelumme auttaa sinua kuitenkin mielellään kysymyksissäsi.

Ystävällisin terveisin,

Iina
Klarna

P-puhetta.

Todennäköisesti et saa laskua ollenkaan, vaan suoraan muistutuslaskun, tai sit sun lasku on lähetetty johonkin sähköpostiin.

Meillä on tullut seuraavassa kuussa niinkun Klarnan sivuilla sanotaankin, siitä sitten seuraavat laskut aina tipahtanu luukusta kuun lopussa. Ei oo ollu ongelmia tähän mennessä. Että tosiaan ei tuu laskut paketin mukana vaan erikseen sitten postissa myöhemmin.
Tälleen ne menee mm. Netanttilassakin nykyään että lasku tulee sit myöhemmin perässä, eikä paketin mukana.

[QUOTE="vieras";26750417]miksi helvetissä pitäisi soittaa, jos sanotaan että lasku tulee kuun lopussa ja kuun lopussa tuleekin karhulasku?[/QUOTE]

siinähän se lasku on niin kuin luvattu :P
tosiaan klarna voisi parantaa tuota asiakaspalvelua, ite istuin parisenkymmentä minuuttia luuri kädessä oottamassa eikä vastausta tullut. ensimmäistä laskua ootellessa

Hei,

Ikävä kuulla, että sinulla on ollut huono kokemus asiakaspalvelustamme. Haluamme jatkuvasti kehittää palveluitamme ja otamme mielellämme vastaan kaiken palautteen.

Pahoittelen, että olet joutunut odottamaan pitkään puhelimessa. Valitettavasti joskus puhelinlinjamme ovat ruuhkautuneita. Näissä tapauksissa voit olla asiakaspalveluumme yhteydessä sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@klarna.fi.

Myös minä autan sinua mielelläni. Minulle voit kirjoittaa osoitteessa palaute@klarna.fi.

Ystävällisin terveisin,

Kirsi
Klarna

Yhteistyössä