E
epätietoinen
Vieras
Itseäni on ruvennut askarruttamaan että onkohan minulla voinut joskus olla klamydia.. Eli v 2005 harrastin seksiä ja kondomi meni rikki. Noin puoli vuotta sen jälkeen oli jonkin näköinen tulehdus alapäässä (oletin sen olevan hiiva ja saattoi johtua siitä että olin aloittanut vilkkaamman seksielämän) ja sitten n. viikko tulehduksen jälkeen tuli virtsatietulehduksen oireet mutta ei ollut bakteereita. Silloin lääkäri sanoi että jos ei mene ohi antibiooteilla niin klamydia testeihin. Sitten se jotenkin vain jäi..
Kyseisen bakteerittoman vti:n jälkeen ei ole itselläni ollut mitään oireita mitkä voisivat viitata klamydiaan joten onko mahdollista että klamydia olisi ollut minulla ilman mitään oireita n. 5 vuotta ja että myös nykyinen mieheni ei olisi saanut tartuntaa minulta tai olisi ollut oireettomana n. 4,5 vuotta?
Itselläni ei ole ollut minkäänlaisia tulehduksia alapäässä sen jälkeen eikä virtsatietulehduksiakaan yms.
Tällä hetkellä virtsatesti oli negatiivinen.
Jotenkin nämä vaan mietityttävät kun kohta alkaa olla lapsen hankkiminen mielessä ja mietityttää että onkohan kaikki munatorvet yms. kunnossa..
Kyseisen bakteerittoman vti:n jälkeen ei ole itselläni ollut mitään oireita mitkä voisivat viitata klamydiaan joten onko mahdollista että klamydia olisi ollut minulla ilman mitään oireita n. 5 vuotta ja että myös nykyinen mieheni ei olisi saanut tartuntaa minulta tai olisi ollut oireettomana n. 4,5 vuotta?
Itselläni ei ole ollut minkäänlaisia tulehduksia alapäässä sen jälkeen eikä virtsatietulehduksiakaan yms.
Tällä hetkellä virtsatesti oli negatiivinen.
Jotenkin nämä vaan mietityttävät kun kohta alkaa olla lapsen hankkiminen mielessä ja mietityttää että onkohan kaikki munatorvet yms. kunnossa..