S
saana
Vieras
siis iskias vaivaa, saakohan panadolia ottaa joka pvä?? lääkäri vasta 3:n viikon päästä.. ja alkuraskaus menossa.. nykyään menee 1000mg:sia 2kpl/pvä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:soita neuvolaan. sieltä saat varmaa ja luotettavampaa tietoa, kuin tämä palsta voi tarjota![]()
Alkuperäinen kirjoittaja saana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:soita neuvolaan. sieltä saat varmaa ja luotettavampaa tietoa, kuin tämä palsta voi tarjota![]()
aattelin jos jollain muulla on ollut pitkäaikaista kipua, että jos joku tietäis..
Alkuperäinen kirjoittaja saana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:soita neuvolaan. sieltä saat varmaa ja luotettavampaa tietoa, kuin tämä palsta voi tarjota![]()
aattelin jos jollain muulla on ollut pitkäaikaista kipua, että jos joku tietäis..
Alkuperäinen kirjoittaja saana:siis iskias vaivaa, saakohan panadolia ottaa joka pvä?? lääkäri vasta 3:n viikon päästä.. ja alkuraskaus menossa.. nykyään menee 1000mg:sia 2kpl/pvä.
Alkuperäinen kirjoittaja MissyMom:Alkuperäinen kirjoittaja saana:siis iskias vaivaa, saakohan panadolia ottaa joka pvä?? lääkäri vasta 3:n viikon päästä.. ja alkuraskaus menossa.. nykyään menee 1000mg:sia 2kpl/pvä.
Iskiakseen auttaa liikunta... Jos siis vaan pystyt kävelemään, ni kävele. Ei saa jäädä makaamaan, vaik sattuu. Mulla oli raskausaikana ihan pirun moinen iskiaskipu, ja mulle tuli sairaalasta saakka ohjeet liikkua!
Mut saa panadolii ottaa joka päivä, mut siin taitaa olla viikko maksimi..
Alkuperäinen kirjoittaja saana:Alkuperäinen kirjoittaja MissyMom:Alkuperäinen kirjoittaja saana:siis iskias vaivaa, saakohan panadolia ottaa joka pvä?? lääkäri vasta 3:n viikon päästä.. ja alkuraskaus menossa.. nykyään menee 1000mg:sia 2kpl/pvä.
Iskiakseen auttaa liikunta... Jos siis vaan pystyt kävelemään, ni kävele. Ei saa jäädä makaamaan, vaik sattuu. Mulla oli raskausaikana ihan pirun moinen iskiaskipu, ja mulle tuli sairaalasta saakka ohjeet liikkua!
Mut saa panadolii ottaa joka päivä, mut siin taitaa olla viikko maksimi..
ku mulla menee se ihan joka päivä.. 2-3krt pvässä, tarvittaessa lisäksi burana 800mg.