Kivulias ovulaatio synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja imettävä äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

imettävä äiti

Vieras
Voiko ovulaatio kestää monta päivää? Minulla on neljä päivää ollut tosi kipeä alamaha, tärinä ja äkilliset liikkeet sattuu. Ihan kuin ovulaatiokipua. Valkovuotoa on runsaasti ja tänään se muuttui kirkkaaksi limaksi:(

Minulla ei ole ollut menkkoja synnytyksen jälkeen, vauva on vuoden.

Tosta kestosta en tiedä, mut mää oon kuopuksen synnytyksen jälkeen alkanut tuntea tosi kovasti oviksen. Ja ihan siis kipeetä tekee muutaman päivän. Ennen raskauksia en edes tiennyt milloin ovuloin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja PP:
Yhdyn teihin, ihan järkyttävät kivut, kestää noin 2 päivää :(

Mulla alkoi sunnuntaina ihme jomotus ja turvotus, nyt pari päivää tosi kipeä. Oikeastaan kun sitä limamaista vuotoa (sori) alkoi tulemaan, kipukin hellitti.

Kyllä naisena on ihanaa...

Alkuperäinen kirjoittaja PP:
Yhdyn teihin, ihan järkyttävät kivut, kestää noin 2 päivää :(

Täällä sama juttu. Toisen lapsen syntymän jälkeen aloin tuntea ovulaation kamalana särkynä. Kun yritettiin kolmatta lasta niin ei tarvinnut katsella allakasta milloin olisi hyvä aika yrittää. Sen kyllä huomasi kivuista. (ja siinä kamalan säryn keskellä sitten tekikin ihan kympillä mieli sekstailla.) Nyt kolmannen lapsen syntymän jälkeen ovulaatioaika on yhtä helvettiä.

Mäkin rupesin tuntemaan ovulaatiot synnytyksen jälkeen. Mulla nopeasti turpoaa vatsa ihan hirveästi, sitten alkaa kun salamaniskusta kova vatsakipu, joka kestää onneksi vain pari tuntia.

Kyllä voi. Olen tuntenu ovulaation aina, jopa ennen ekaa raskauttakin. Maha on kipee ja turvonnu. Ja nyt 4 raskautta myöhemmin kivut sen kun kovenee vaan :( Ja menkkojen aikaan ne kivut vasta onkin tuskaa. Nyt ollu vasta 1 menkat viimeisimmän synnytyksen jäljiltä, ja kauhulla odotan, et kuin kipee olen seuraavien aikaan... :(

kanssa tuntunu kivut, oikeestaan joka synnytyksen (4kpl) jälkeen entistä selvemmin. Nyt kun aloin viidettä oottaan tiedän siis tasan tarkkaan koska oli ovulaatio.

Yhteistyössä