Kivoja juttuja isyyspakkaukseen ja muutenkin!

Täällä http://www.babylux.fi/ pystyy tilaamaan ihan omalla tekstillä tutteja, tuttinauhoja ja vaikka mitä juttuja isyyspakkaukseen ja toki muutenkin omaan käyttöön! Tuttipullojakin on tulossa. Kaveri tilasi Isän kaveri-tutin ja isälle oman juomapullon tekstillä Isi-kulta" , ja kyllä tuleva isä oli onnellinen sen saadessaan :D

Moips Talvicci :wave: ! Olen aloittanut jo kokoamaan pakkausta ja meillä sinne tule ainakin seuraavia juttuja...

* mussukat.fi osoitteesta body (mihin teksti isin kulta tms)
* Isä syntymässä-kirja http://www.bookplus.fi/product.php?isbn=9789513134303 (olen jo itse sen lukenut ja on hyvä =) )
*Brejk- sukalapatukoita kun tuntuu, että on tauon paikka
*jokin (en tiedä vielä mikä ) äidin lepytys lahja kun alan vaikuttamaan "kireältä" :LOL:
* Kuulosuojaimet lapselle (jääkkimatseihin, konsertteihin tms. jos joskus tarvitsee äänenvaimenninta :)
* Erilaisia vauvan hoitoon liittyviä juttuja: kosteupyyhkeitä vai mitä ne on millä pylly pyyhitään, hoitoöljyä jne.)
* Miehen suosikki lätkäjoukkueen body
* lahjakortti vauvanvaate liikeeseen: voi isi sitten käydä hankkimassa mieleisensä vermeen sieltä pikkuiselle :)
* Kuubasta aito varpajais-sikari
* Jokin pullo varpajaisiin...
sinä nyt jotakin...niin j varmaankin pakkaan paketin kylpyammeeseen (ukki tilasi meille sellaisen http://www.vauvapop.fi/naytatuote.php?lTuoteTunniste=3096 flexi bath-ammeen un tilat kotona niin ahtaat, etät saadaan sitten hyvin piiloon)
* Korvatulpat isille ;)
* Kylpyankka yhteisiin kylpyhetkiin :heart:
* Isille jokin painatettu paita
*Satukirjoja 2 kpl (H.C Andersenin ja Grimmin veljesten parhaat)

siinä nyt jotakin...kokoaminen jatkuu ja meinasin, että hankin pakkaukseen kaikkea mitä meiltä vielä puuttuu, niin on sitten samalla hyödyksi eikä vaan hauska yllätys :)

hugoliina, kiitos hyödyllisistä vinkeistä! Onko tuossa mainitsemassasi kirjassa normaalia "isien syyllistämis"-juttuja kuten kaikissa neuvolan ym. materiaaleissa? Tyyliin: "Olethan muistanut osallistua tarpeeksi kotitöihin?" ja "Muistathan huomioida kumppaniasi tarpeeksi?" ynnä muuta roskaa, josta miesparkani saa vaan korkean verenpaineen. :kieh:

Valkolilja Kirjan esittelyssä todetaan seuraavaa: 'Hanna Hirvonen järjestää huumorilla ryyditetyt isyyssulkeiset, työntää miehenmittaisen täyspakkauksen tulevan isukin selkään ja usuttaa pitkälle marssille oikeaan suuntaan. Hän onnistuu rauhoittamaan terveen epäluuloisen mieslukijan jo esipuheessaan, joka on
omistettu "sinulle, joka luet oppaita vain pitkillä hohtimilla".

Kirja lähestyy perheenlisäystä miesnäkökulmasta: miten olla nimenoaan miehenä mukana perinteisesti naisten vallitsemassa tapahtumassa.'

Mun mielestä ei ole ollenkaan samanlaista kuin neuvolamatsku, kaukana siitä: kirja on kirjotettu hyvällä huumorilla ;)! Yks tosi hauska juttu jäi siitä mieleen: äiti oli unohtanut pakata talvivauvalle mukaan sairaalakassiin vauvan tumput- oli sitten pyytänyt miestään tuomaan...noh: mies Prisman kautta perhettä kotiin hakemaan ja oli sitten hankkkinut vauvalle sormikkaat - pienen parasta tietty ajatellen, mutta oli ollut äidillä naurussa pidättelemistä :LOL: :LOL: . Kamalan tarkasti en kirjaa lukenut, mutta mulle jäi tosi hyvä maku siitä ja uskon, että mies siitä tykkää tosi kovin :)

Niin juu ja vielä tuli mieleen muutamia juttuja, joita lisään pakettiin:

*Vauvalle ja isille yhteinen cd (mukaillen isin musiikkimakua, mutta lasten versiona)
*Buranaa varpajaisten jälkeiseen aamuun ja strssipäänsärkyyn ;)
*Kahvipaketti (kun oikein väsyttää...)
*Kuvakirja (vauvan ensikirja) tai mahdollisesti jokin iso satukirja missä kaikki klassikkosadut (yhteisiin lukuhetkiin) :heart:
*paketti nenäliinoja (jos isin jokin hetki vallan herkistää ;) !)
*Bepanthenia ( Mainoksen mukaan korjaa IHAN kaiken ;)!)
*Aurinkolasit pikkuiselle lastentarvikeliikkeestä: yhteisiä ulkoiluhetkiä varten sekä puolentoistavuoden päästä häämöttävää lomamatkaa silmällä pitäen ;)
* Yhtenä isona extrana olen miettinyt ostavani miehelle lahjakortin tatuointiin. Hän meinaa tatuoida jotakin lapseen liittyvää heti pienen synnyttyä, joten siksi tämä voisi olla mieleinen lahja =)

Niin ja jostain luin kivan idean: omatekoisia "lupalappusia" eli bonuksia tiettyihin "poikkeustilanteisiin": esim: vaipanvaihtovapaus-lappu, kotoapoistumilappu kun oikein pännii /väsyttää/tarvitsee "omaa-aikaa"...jne. ideoitahan on vaikka kuinka mitä kaikkea kivaa vaan keksii =)

Yhteistyössä