Kivitaloa rakentavat/rakentaneet

• Viestiketjun aloittaja kiinnostunut
  • Ensimmäinen viesti
Jämerää rakennutetaan.

Maaliskuun 4. pvä 2006 kaivinkone iski maahan. Huomenna tulee kaikki kiintokalusteet iiiiiiiiiikkkkkkk...

Tammikuun puolivälin jälkeen olisi tarkoitus vaihtaa tämä pieni ja hikinen kolmio isoon ja komeaan kuuteen huoneeseen ja keittiöön ja aivan ihanaan kodinhoitohuoneeseen (johon mä taidan muuttaa asumaan Muumikaakeleiden sekaan...)

kiinnostunut
Kiitos vastauksista, sellaista 9 kk - 12kk arvelinkin. Meille on tulossa Lammi-kivitalo ja emme rakenna itse.

On vaan niin mukava haaveilla, että josko ens joulua vietettäisiinkin siellä ihan omassa kodissa :heart:

nöpönuu
meille on kanssa tulossa lammi-kivitalo.Takoituksena on tehdä mahdollisimman paljon itse.

Milloin teillä on tarkoitus aloittaa?meillä on suunnitelmissa aloittaa ensi keväänä,tosin kaivuut siellä varmaan tehdään heti kun ollaan luvat saatu =) <br><br>

kiinnostunut
Heippa,

keväällä, heti kun sääolosuhteet sallivat, aloitetaan. Tai siis silloin tehdään maanrakennustyöt ja sitten aletaan talon pystytys.

Talvi täytyy käyttää sitten suunnitteluun, etsiä sopivat pintamatskut jne. Ikkunatkin pitäisi kilpailuttaa - huh! Ihanaa, mutta aika paljon puuhaa.

Yhteistyössä