P
pingispallo
Vieras
Uaah.. olo on järjettömän tukala. Maha ei ole mikään hirmu iso, mutta isompi verrattuna aikaisempaan raskauteeni näillä viikoilla. Maha on koko ajan ihan kivikova, ja vähänkään liikkuessa tuntuu paineen tunnetta tuola alavatsalla ja emättimessä ja vihlaisee välillä ikävästi tuolta nivusista. Syöminen on tosi tukalaa, kun se vain pahentaa tätä olotilaa. Lisäksi kyljet huutaa hoosiannaa ja kipu keskittyy kokonaan oikeaan kylkeen rintalastan alapuolelle viimeisten kylkiluiden alle.
En mä muista ekasta raskaudesta tällasta olotilaa vasta kun loppumetreillä.. vielä pitäis jaksaa töissäkin tuonne heinäkuun loppupuolelle, työasennotkin välillä vähä hankalia ja tuppaa tulemaan huono/oksettava olo tai sitten huippaa.
En mä ymmärrä mikä nyt on vikana vai kuuluuko tään nyt vaan olla tällasta? Ekassa raskaudessa mulla ei ollut oikeestaan mitään muita vaivoja kuin tuo kylkikipu rv 28-30 lähtien (muistaakseni) ja tukala olo oli vasta ihan viimesillä viikoilla ennen synnytystä.
En mä muista ekasta raskaudesta tällasta olotilaa vasta kun loppumetreillä.. vielä pitäis jaksaa töissäkin tuonne heinäkuun loppupuolelle, työasennotkin välillä vähä hankalia ja tuppaa tulemaan huono/oksettava olo tai sitten huippaa.
En mä ymmärrä mikä nyt on vikana vai kuuluuko tään nyt vaan olla tällasta? Ekassa raskaudessa mulla ei ollut oikeestaan mitään muita vaivoja kuin tuo kylkikipu rv 28-30 lähtien (muistaakseni) ja tukala olo oli vasta ihan viimesillä viikoilla ennen synnytystä.