kivennäisvesistä..


Yritin tuossa netistä katella muttei osunu silmään mitään etsimiseni arvoista...
Eli..kun olen niin ristiriitaisia kommentteja asiasta kuullu..jotkut sanoo et ois parempi juoda kivennaisvettä ku tavan vettä..ja toiset taas väittää et ei kivennäisvettä, koska kerää nestettä...?! Pitääkö paikkansa?? Minä nimittäin aina kamppaillut just tuon nesteen keräytymisen kanssa ja just opetellu korvaamaan osan päivittäisestä veden juonnista niillä maustetuilla versioilla..kertokaa ihmiset, jos teillä tietoa/omakohtaista kokemusta.... :D
 
Mulla on sellainen käsitys asiasta että jos ihan litratolkulla sitä vettä päivässä juo niin silloin tosiaan olisi hyvä korvata osa kivennäisvesillä. Ja muistelisin että jostain luin että ne hiilihapot saa aikaan turvotusta jota ne vissyssä olevat suolat lisää.

Niinpä olet sit ottanut vissymerkiksi sen matalahiilihappoisen Novellen, jossa ei ole natriumia.
 
Osa ravitsemusterapeuteista suosittelee juomaan kivennäisvettä (senkin vuoksi, että normaali vesi huuhtoo suoloja pois kehosta). Tämä on merkittävää mikälli vettä juo neljä viisi litraa päivässä.
 

Yhteistyössä