kivat mulle

Klo 21 kun lapset oli iltapalalla, olin niin rättiväsynyt, että hyvä kun silmät pysyi auki. Iltapesujen ja -sadun lukemisen jälkeen kömmin alakertaan ajatuksenani hetken istua tässä ja sitten tutimaan. Vielä pitäis viedä tuo rekku ulos ja laittaa pyykit ja tyhjentää tiskari. Toivottavasti lapset edes nukkuu huomenna siihen normaaliin kasiin.

Miksi sinä silität?
minä lopetin moisen pelleilyn siihen paikkaan kun vauva synty. Sanoin miehelle, että jos pitää olla silitettyjä vaatteita kaapissa, niin herra on hyvä ja silittää. Mulla on parempaakin tekemistä! Eikä kukaan ole motkottanu tähän päivään mennessä, että miksi en silitä...

syy miksi silitän on se että tuolla lapsukaisellani on allergioita +atooppinen iho ja pitää rasvailla pari kertaa päivässä niin silitän vaatteet sisäpuolelta ettei ne ole karheita siis. on auttanut ja iho pysyy parempana. omia tai miehen vaatteita en silitä.

nyt nukkumaan!!! hyvää yötä!

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
syy miksi silitän on se että tuolla lapsukaisellani on allergioita +atooppinen iho ja pitää rasvailla pari kertaa päivässä niin silitän vaatteet sisäpuolelta ettei ne ole karheita siis. on auttanut ja iho pysyy parempana. omia tai miehen vaatteita en silitä.

nyt nukkumaan!!! hyvää yötä!
Ok, hyvä peruste :) Hyvää yötä :wave:

Yhteistyössä