kivasti miehellä asiat tärkeysjärjestyksessä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ;(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
;

;(

Vieras
ollaan riidelty yhdestä jutusta pidemmän aikaa ja tänään taas räjähti. oltiin kumpikin sitä mieltä, et täytyy istua alas ja rauhassa jutella jutella ja jutella.
mies lähti käymää kaverillaan, mä tein herkullista kanakastiketta ja jasmiiniriisiä (tiedän et mies rakastaa niitä ), laitoin olutta miehelle kylmään ja soitin, et koska laitan saunan päälle, niin mies sano et menee varmaa baariin tai vaik ei mee niin ei ainakaa tuu kotiin vielä vähään aikaan..............
mulla meni herne nenään ja sanoin, et soittele sit ku tää meidän tilanne on sulle kavereitas tärkeempi ja löin luurin korvaan :ashamed:
nyt harmittaa. söin sit yksin ja nyt juon punaviiniä ja mietin mitä tekis, huvita kotonakaan kököttää, mut kaikki kaverit on jossain. mua vituttaa suoraan sanottuna.

Tiesikö miehesi, että juuri tänään istutte illallisen ääreen asioista puhumaan? Mainitsitko asiasta puhelimessa? Jos teillä ei ollut tarkkoja suunnitelmia tämän illan suhteen, ei miehesi tehnyt mitään väärin. Mutta ymmärrän kyllä että *ituttaa. Niin kyllä minuakin tuossa tilanteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja DRFG:
Tiesikö miehesi, että juuri tänään istutte illallisen ääreen asioista puhumaan? Mainitsitko asiasta puhelimessa? Jos teillä ei ollut tarkkoja suunnitelmia tämän illan suhteen, ei miehesi tehnyt mitään väärin. Mutta ymmärrän kyllä että *ituttaa. Niin kyllä minuakin tuossa tilanteessa.

ei sovittu mitään, mut mies lupas tulla kotiin illaks, meni vaan KÄYMÄÄN kaverillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja DRFG:

ei sovittu mitään, mut mies lupas tulla kotiin illaks, meni vaan KÄYMÄÄN kaverillaan.

Suunnitelmat muuttuu joskus.
Riidan jälkeen on joskus hyväkin nollata tilannetta kavereiden kanssa.
Koita saada joku kavereistasi teille tai lähde ulos tuulettumaan ja huomenna puhutte miehen kanssa asiat halki.

Yhteistyössä