Kivan pepun kehuminen?

  • Viestiketjun aloittaja Kaiffari
  • Ensimmäinen viesti
Kaiffari
Tuolla liikenteessä näkee välillä aika seksikkään näköisiä naisia.

Kaupassa näin naisen, jolla oli varsinainen herkkupeppu ja toisessa paikassa urheilijanaisen, jolla hyvin seksikkäät reidet ja peppu ja matkahuollossa tosi ihanat sääret.

Mietin, että voisko ihan suoraan ohikulkiessa kehua näitä naisia ja kertoa miten kauniit muodot heillä on vaiko ihailla vaan ja olla hiljaa?

Itse en ainakaan pahastuisi jos naiset kehuisivat minua, mutta mitä naiset tästä tuumaisivat?
 
vierailija
Tuolla liikenteessä näkee välillä aika seksikkään näköisiä naisia.

Kaupassa näin naisen, jolla oli varsinainen herkkupeppu ja toisessa paikassa urheilijanaisen, jolla hyvin seksikkäät reidet ja peppu ja matkahuollossa tosi ihanat sääret.

Mietin, että voisko ihan suoraan ohikulkiessa kehua näitä naisia ja kertoa miten kauniit muodot heillä on vaiko ihailla vaan ja olla hiljaa?

Itse en ainakaan pahastuisi jos naiset kehuisivat minua, mutta mitä naiset tästä tuumaisivat?
Amerikassa on tapana kehua juuri noin! Jos Suomessa kehuu, niin pitää tai ainakin itse sanon, että tämä ei ole mikään iskurepliikki, mut sulla on tosi makee peppu!
 
vierailija
Olen nainen ja tykkään kyllä kehuista, joita saan silloin tällöin. Se on tosi henkilökohtaista, etukäteen ei voi tietää miten kukin reagoi. Omasta mielestäni pieni pilke silmäkulmassa ja positiivinen palaute on aina tunnelmaa nostattavaa ja on kiva tietää että muutkin huomaavat minut.
 
dreamworld
Tää on tosi fiilispohjainen juttu.
Siis ei mitään kevyttä kamaa, vaikka ei tietty mitään sillai raskasta.
Mut siis fiilistä juu.
Mut kyllä mulle saa sanoa jos tykkää, sen takia mulla sukkikset ja minihame on.
Tai sitten tiukkikset.
Mut hei, kato eka et mä katon sua silmiin ja hymyilen.
Et ei niin ku takaa päin kiinni ja sit kourii ja tyyliin sanoo "hyvä peba hei!", se ei oo kool.
No touch!
Kun ei nyt kukaan tykkää sellasista limasista pervoista.
Täytyy olla komea gentelmanni.
Niin voi olla että tyttö näyttelee sulle vähän privana.
Mut älä odota mitään, girl's first!
Mut siis fiilikset, ne on tärkeet.
Fiilikset.
 
Tää on tosi fiilispohjainen juttu.
Siis ei mitään kevyttä kamaa, vaikka ei tietty mitään sillai raskasta.
Mut siis fiilistä juu.
Mut kyllä mulle saa sanoa jos tykkää, sen takia mulla sukkikset ja minihame on.
Tai sitten tiukkikset.
Mut hei, kato eka et mä katon sua silmiin ja hymyilen.
Et ei niin ku takaa päin kiinni ja sit kourii ja tyyliin sanoo "hyvä peba hei!", se ei oo kool.
No touch!
Kun ei nyt kukaan tykkää sellasista limasista pervoista.
Täytyy olla komea gentelmanni.
Niin voi olla että tyttö näyttelee sulle vähän privana.
Mut älä odota mitään, girl's first!
Mut siis fiilikset, ne on tärkeet.
Fiilikset.
:ROFLMAO: Silmiin sattuu.
 
vierailija
Tärkeää ei ole se, mistä haluaa sanoa, vaan miten sen sanoo. Jos haluaa kehua vieraan naisen sääriä voi sen koettaa sanoa kohteliaasti, iloisesti, ystävällisesti ja löytää riittävän asiallinen tapa ilmaista se. Monet naiset rakastavat yli kaiken imartelua, mutta se täytyy tehdä niin ettei nainen edes huomaa tulleensa imarrelluksi. Ja se alkaa siitä, ettei yritäkään olla mieliksi. Tilannetaju ja ihmistuntemus on tärkeää.

Jos et ole luonnostaan kohtelias ja huomaavainen, etkä tiedä kunnolla käytöstavoista, riittää, jos osaat ilmaista mielihyväsi normaalilla äänellä ja hymyn kera. Jos mielessäsi on kunnon panoreissu, niin älä näytä sitä silmilläsi saati äänenpainoillasi. Se ei ole vaikeaa. Anna naiselle silloin henkistä tilaa joko ilahtua palautteesta tai pamauttaa sinua turpiin. Mutta anna naisen päättää ja ota vastaan, mitä saat osoittamatta sen jälkeen mieltäsi- jos naisen palaute olisikin vihaista.
 
vierailija
Ällöttävää jos tuntematon mies tulee tuolla tavalla lässyttämään. Itsellä on rinnat jotka kokonsa puolesta kiinnittää huomiota vaikka ei olisi avonainen paita päällä. Miehet ilmeisesti oikeasti kuvittelee, että mun mielestä on jotenkin imartelevaa se tuijotus tai kommentointi. No ei ole! Se ei imartele pätkääkään vaan ärsyttää, inhottaa. Jotkut ääliöt kännissä yrittää ottaa jopa rinnoista kiinni! Hyi helvetti!

Miksi isot rinnat, hyvä perse tms. antaa muka oikeuden rikkoa naisen koskemattomuutta? Olisiko kiva jos joku tekisi noin teidän omalle äidille, siskolle, tyttöystävälle, vaimolle?

Mulla on jo mies ja hän kyllä saa koskea tuijottaa mun rintoja, kommentoida niitä ja koskea niihin. Mutta eipä hän aloittanut tuttavuutta rintojen kautta vaan lähestyi mua kuin ihmistä eikä kuin lihanpalaa. Lupa tuijotukseen, kommentointiin ja kosketukseen tuli sitten myöhemmin. ;)
 
vierailija
Tää on tosi fiilispohjainen juttu.
Siis ei mitään kevyttä kamaa, vaikka ei tietty mitään sillai raskasta.
Mut siis fiilistä juu.
Mut kyllä mulle saa sanoa jos tykkää, sen takia mulla sukkikset ja minihame on.
Tai sitten tiukkikset.
Mut hei, kato eka et mä katon sua silmiin ja hymyilen.
Et ei niin ku takaa päin kiinni ja sit kourii ja tyyliin sanoo "hyvä peba hei!", se ei oo kool.
No touch!
Kun ei nyt kukaan tykkää sellasista limasista pervoista.
Täytyy olla komea gentelmanni.
Niin voi olla että tyttö näyttelee sulle vähän privana.
Mut älä odota mitään, girl's first!
Mut siis fiilikset, ne on tärkeet.
Fiilikset.
No hyvä ettei tartte olla sivistynyt gentelmanni, riittää etton komee.
 
vierailija
Mua aina ällöttää kun joku tulee lässyttämään.

Joo, pukeudun minihameisiin, saappaisiin, jne... Mutta en ymmärrä miten vaatetus oikeuttaa yököttävälle vihailulle. Jos jollakulla on fetissi tuulipukuun, todennäköisesti pitäisi tuulipuvun kantajakin suoranaista vihjailua kamalana ventovieraalta.
 
Ensin pitää miettiä, miksi olisi tarve kehua tai kommentoida toisen ruumiinosia, kuten peppua tai sääriä. Jos haluaa olla kohtelias tai tehdä toiselle hyvän fiiliksen, saman voi tehdä muillakin tavoin. Todennäköisesti se nainen tietää itsekin, että hänellä on hyvä peppu tai seksikkäät sääret, joten asiaa ei liene tarpeen kertoa ainakaan informaation vuoksi. Lisäksi on suuri mahdollisuus, että ihminen ei tykkää siitä, että tuntemattomat tulevat antamaan kommentteja hänen ulkonäöstään. Flirttailla voi muutenkin, kohtelias voi olla muutenkin - ja tällöin toisen päivä piristyy todennäköisemmin.

Kaikki tiukkoihin farkkuihin tai minihameeseen pukeutuneet naiset eivät pukeudu niin miellyttääkseen miehiä tai kiinnittääkseen miesten huomion. Sitä vaan ei aina muisteta, kun pidetään itsestään selvänä, että he haluavat kuulla koko ajan, miten hyvin ovat "onnistuneet tehtävässään" olla miesten mieleen. Moni voi pukeutua niin miellyttääkseen vaikkapa muita naisia ;)

Kohteliaisuudet ovat toki aina kiva juttu, mutta kannattaa miettiä tarkkaan, onko joku "sulla on hyvä peppu" tai "sulla on hyvät tissit" oikeasti kohteliaisuus.
 

Yhteistyössä