Kivan näköinen 800-neliöinen linna autokuskin ja stripparin kesämökkinä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei tarvitse olla kovin kaunis ollakseen Erjaa kauniimpi.
Onko sinusta Erja ruma?
Laitan nuo linkit, joku taitavampi voi laittaa kuvat suoraan tähän.

Niin millä lailla?

Voiko olla piilopaikka jos paikka kerrotaan selkeesti ja videoita/kuvia on netissä?

Huvittavaa kun Wiki viittaa hakusanalla lauluihin, kun sana on niin itsestäänselvä.

Piti mennä terraariosivulle, että tarkoitus kerrotaan ;)

"Suurin osa terraarioeläimistä viettää osan ajastaan enemmän tai vähemmän tarkoituksellisesti piiloutuneena. Piilottelun syynä voi olla piiloutuminen saalistajilta, piiloutuminen saaliseläimiltä tai piiloutuminen ympäristöolosuhteilta eli liialliselta keskipäivän lämmöltä tai yön / talven kylmyydeltä."

Paparazzit ovat julkkisten saalistajia, ei näköjään suurta tarvetta heillä kuitenkaan....

Aloituksen sanamuodosta: olen haistavinani kateutta..

Minä en haista muuta kuin Häkkisten pöyhkeää rehentelyä rahoillaan.

Kaikki kunnia niistä vilpittömästi, Mika on pystynyt omilla taidoillaan ja perheen ym tuella tuohon, en ole siis itse ainakaan kateellinen.

Mutta itsensä tyrkyttäminen menee jo :sick:ksettavaksi

Ja "piilopaikka", heh :rolleyes:

Linkkejä avaamatta totean usein tyrmistyväni siitä, miten tylsiin ja tavanomaisiin ratkaisuihin rikkaat päätyvät asumisen suhteen.

Meikä tönöttäisi jossain umpikorvessa tai vuorenhuipulla tai saaressa tai autiomaassa paksun villa-pellava-futonpatjan kanssa ja nauttisi stryroxisesta kylmälaukusta poronfileetä ja kengurua ja karhua ja kampasimpukoita avotulella grillattuna (joku ne puutkin ois toki kantanut) sitä mukaa kun ne sulaisivat.

Yhteistyössä