Kivaa tekemistä 10-12v tytöille? Ideoita?

Tyttö 11v viettää viimeistä kertaa kaverisynttäreitä ja jotain pientä "tekemistä" pitäisi synttäreille keksiä. Reilut 10 tyttöä paikalla. Ei siis mitään ohjelmanumeroita tai leikkejä, mutta jotain puuhaa siihen juttelemisen ym. lomaan. Ettei tuu sellaista fiilistä että "tylsäääää". Ja toki ne vaan tekee jotka haluaa. Viime vuonna ostin pieniä helmiä, korvis- ja rintaneulapohjia jne, ja tekivät itselleen koruja. Mitähän nyt keksis...

Jep, ja ei tarvi vastata että kyllä ne tenavat keksii tekemisensä ihan itse, että ei meillä koskaan ole tarvinnut mitään järjestää. =) Tyttö itse toivoo että jonkun tällasen jutun tänäkin vuonna kehittelisin.
 
oriflame
Tyttöni on ollut synttäreillä, jossa Oriflame esittelijä opetti ihonpuhdistusta ja antoi pieniä meikkivinkkejä. Jokainen sai meikata ja kokeilla tuotteita ja lahjaksi (äiti oli ostanut) saivat pienet kynsilakat. Ihan huippujuttu oli tytöille.
 
mummeli
Ihana idea toi kurujen väkrääminen! Entäs jos tänä vuonna koristelette kangastusseilla esim. pienet kangaskukkarot,t-paidat tms? (Kangastusseja saa mm. sinooperista)
 
Santtukani
Mä täytän parni viikon päästä 12 mut mun kaveri synttärit pidetään viikon päästä!! Mut en tiiä yhtään mitäään mitä mun pitäis kavereiden kanssa tehdä, kun mä pidän yökylä synttärit mun mummilla Rengossa. Et mitä kivaa me oikeen tehtäis?? VINKKEJÄÄ
 
LUE SOTURIKISSAA!
Oon vähän semmonen poikamainen tyttö, että meikkaus
ja nää kaikkien suosittelemat kasvonaamiot ei paljon kiinnosta.

Aijon kutsua kaverini yökylään.

Itse tykkään lukemisesta ja askarteluista ja sotkeminenkin on kivaa(siis itsensä, laittaa märkiä kasvin lehtiä naamaan, hyppelee mudassa jne.) kaveri on koukussa kaikkeen enkkuun(puol englantilaine) enkä tiiä mitään mistä se puhuu (joku dream ja rambuu ja semmosii
MITÄ MÄ KEKSIN!?
 
vierailija
Tää ei liity tähän aiheeseen mutta mitä mä teen kun mä oon koko illan kotona yksin ja kukaan mun kaveri ei pääse yöksi
Katso vaikka Taru sormusten herrasta, tai Star Wars trilogian ensimmäisiä jaksoja. Katso jokin hyvä jumppa tai jooga juttu ja tee mukana. Leivot jotain hyvää ja siivoat sitten jälkesi. Osaatko virkata tai kutoa? Tee äidille pannulappu jouluksi.
 

Yhteistyössä