Kiva viesti ostajalta.. (huutis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myy

Vieras
Toimin siis myyjänä huutiksessa tässä tapauksessa. Laitoin viestin ostajalle, ja vastauksena saapui.

Maksan ensi maanantaina, oletan että postitat nopeasti, jos tuote ei ole minulla perjantaina, laitan sen mukaisen palautteen!!!!!

Sii ööö...

Aika tökeröä käyttäytymistä minusta.
Itse postitan 95 % tuotteista saman tai seuraavana päivänä kun summa on tililläni ja palautteita minulla on pelkkää positiivista yli 1000.

Tulee vain heti sellainen fiilis, että ostaja on aika hankala tapaus.

No niin tosiaan tulee. Olipas tökeröä. Minusta on ok jos kysyy vaikka etukäteen, että onko mahdollista saada tuote postiin niin ja niin nopeasti huudon sulkeuduttua, mutta tuollaisten ehtojen latelu vituttaa.

Mulla lukee omakuvauksessa,että postitus viikon sisällä rahan näkymisestä tililläni ja sen ajan sisällä sitten postitankin.
Turha siinä on huutajan alkaa napista yhtään mitään.

Jos teillä on eri pankki, raha voi näkyä sulla vasta keskiviikkona tai torstaina. Paketti ei mene yhdessä yössä.
Kerro tämä ostajalle ja sano, että odottaa palautteensa kanssa ensiviikon puolelle.
Ethän sä voi sille mitään, että rahat ei näy heti etkä sille, että posti kulkee sen, mitä kulkee.

Voisit sanoa niinkin, että sä oletat, että maksaa heti. Jos ei raha näy maanantaina, laitat sen mukaisen palautteenkin.
Olisitte tasoissa uhkailuinenne

Alkuperäinen kirjoittaja TIKRU:
Mulla soisi hälyytyskellot kyseisetä ihmisestä.Minkälaisesta tuoteesta ja hinnasta kyse???

Ihan lastenkirjasta.

Käytännössä jos maksaa maanantaina, näkyy summa tililläni siis keskiviikkona viimeistään. Jos postitan keskiviikkona, kirje perillä torstaina tai viimeistään perjantaina. Siinä suhteessa eii siis ongelmaa. Ostajan asenne vain ihmetyttää....

Yhteistyössä