Kiva tehdä vaivalla ruokaa ( kanttarellikastiketta, pottuja ja itse tehtyjä jauhelihapihvejä ) ja 5v istuu pöytään ja sanoo EN KYLLÄ SYÖ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plaaah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap, toi on pelkkää uhmailua lapsen suunnalta. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa miltä ruoka oikeasti maistuu. Sekin jo kertoo uhmasta, kun päiväkodissa syö kaikkea ruokaa. Lapsi ei siis oikeasti ole nirso. Älä järjestä syömisestä mitään kohtausta, toteat vain että muutakaan ruokaa ei sitten tule.

Meillä ainakin on lapset opetettu pienestä pitäen syömään kantterellikastiketta. Tykkäävät kovasti! Eihän ne mitään erikoista opi syömään jos ei mitään sellasta tee... Ilmankos onkin lapsia joille ei kelpaa ku makaroonit ja ketsuppi. :whistle:

Meillä on maistettava ruokaa ja jos ei kelpaa ni ei muutakaan ruokaa saa. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä ainakin on lapset opetettu pienestä pitäen syömään kantterellikastiketta. Tykkäävät kovasti! Eihän ne mitään erikoista opi syömään jos ei mitään sellasta tee... Ilmankos onkin lapsia joille ei kelpaa ku makaroonit ja ketsuppi. :whistle:

Meillä on maistettava ruokaa ja jos ei kelpaa ni ei muutakaan ruokaa saa. ;)

Vahva peesi koko jutulle.
Tänään oli lounaaksi pekoni-kanttarellikastiketta :p :p :p

Mä olen koittanut tehdä kaikenlaista ruokaa lapsille ihan siitä lähtien kun ovat tav. ruokaa alkaneet syödä, sieniä rakastan joten meillä niitä on usein. Lapsilla ei ole mitään tiettyä inhokkiruokaa, tosin välillä 4-v päättää että inhoaa perunoita, makaroonia tms. ja juuri sillä hetkellä hän voi olla esim. pahasti allerginen herneille :D

Yhteistyössä