Kiva stailaus tässä kämpässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja egr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Monet haluaa ostaa kämpän, jossa sijainti ja pohja hyvät, ja jonka OSAAVAT itse kunnostaa taikka ON RAHAA teettää remontti oman mielen mukaisiksi.

Mutta sitten on näköalattomia pillittäjiä, jotka eivät näe asunnon mahdollisuuksia, vaan ostavat sieväksi stailattua paskaa jostain mistä lähiöstä saavat.

Kuka tuosta tykkäisi :laugh:

Moni katsoo asunnossa ensisijaisesti sijaintia, pohjaa, näköaloja jne kuin pikkusievää sisustusta.

Ja näkee mahdollisuudet, jotka asunnossa on sen jälkeen kun on viety pois ylimääräinen roju ja tehty asiaankuuluvat remontit, jotka yleensä ovat suhteellisen pieni investointi, jolla hyvällä sijainnilla ja pohjalla oleva asunto tehdään mieluisaksi. Moni osaa itsekin remontoida.

Moni remontoi ostamansa kämpän vaikka sen sisustus ei edes olisi noin paha, joten se on ihan sama, millainen sisustus on tällä hetkellä - paitsi että se vaikuttaa myyntihintaan, jolloin huono kunto (+ halvempi hinta) on itse asiassa vain hyvä asia.

Onks ihmiset oikeasti noin yksinkertaisia??

[QUOTE="vieras";27176900]Monet haluaa ostaa kämpän, jossa sijainti ja pohja hyvät, ja jonka OSAAVAT itse kunnostaa taikka ON RAHAA teettää remontti oman mielen mukaisiksi.

Mutta sitten on näköalattomia pillittäjiä, jotka eivät näe asunnon mahdollisuuksia, vaan ostavat sieväksi stailattua paskaa jostain mistä lähiöstä saavat.[/QUOTE]

Näimpä.

Kun on osaavat kädet ja silmää asioille voi säästää ISOJA summia asuntomarkkinoilla.

Siitä rumasta ankanpoikasestakin saa kauniin joutsenen aikaiseksi.

[QUOTE="vieras";27176947]Moni katsoo asunnossa ensisijaisesti sijaintia, pohjaa, näköaloja jne kuin pikkusievää sisustusta.

Ja näkee mahdollisuudet, jotka asunnossa on sen jälkeen kun on viety pois ylimääräinen roju ja tehty asiaankuuluvat remontit, jotka yleensä ovat suhteellisen pieni investointi, jolla hyvällä sijainnilla ja pohjalla oleva asunto tehdään mieluisaksi. Moni osaa itsekin remontoida.

Moni remontoi ostamansa kämpän vaikka sen sisustus ei edes olisi noin paha, joten se on ihan sama, millainen sisustus on tällä hetkellä - paitsi että se vaikuttaa myyntihintaan, jolloin huono kunto (+ halvempi hinta) on itse asiassa vain hyvä asia.

Onks ihmiset oikeasti noin yksinkertaisia??[/QUOTE]

Tarkoitin lähinnä tuota sisustusta ja kämpän yleisilmettä...
Minusta tuo hinta on kyllä törkeä tuolla kunnolla ja sijainnilla, mutta...Ihan halpa ei ole remontti, jonka tuo vaatii.

[QUOTE="Vieras";27177048]Mistä tiedät? Eihän seiniä ja lattiaa juuri näy eikä varsinkaan sitä, tarvitaanko muuta kuin tapettia ja maalia.[/QUOTE]

Kylppäriä lähinnä katsoin, niissähän ne kalleimmat remontit yleensä tehdään. Ja keittiöstä ei kuvia ollutkaan, ehkä syystä.

Tapetti ja maali nyt eivät paljoa maksa. Lattiamateriaalien en odota olevan kovinkaan kummoisessa kunnossa myöskään, kissaperheessä, jossa ei ilmeisesti ole siisteyden kanssa niin nuukaa.

Joo mä kans törmäsin tuohon ja eka reaktio oli että mitä he*****iä tuolla on tapahtunut. Ja tuo kylppäri, siis onko se sieltä 20-luvulta peräisin vai mitä hittoa nuo laudat on? Teki mieli soittaa välittäjälle ja kysyä että wtf...

Olen ostamassa kämppää ja kyllä osaan kiinnittää huomiota muuhunkin kuin nykyisen asukkaan sisustukseen. Tuossa nyt on huono pohja, ihmeellisiin sopukoihin tuhlattu pinta-alaa. Jos tietyt seinät eivät ole kantavia, olisi tuo ihan "remontoijan unelma".

Linkkasin tämän nyt vain tuollaisena kauhugalleriana, en "emmä tätä voi ostaa kun sisustus on niin ruma" -mielessä. ;)

Yhteistyössä