Kiva, mies yritti myrkyttää lapsen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kusipään vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kusipään vaimo

Vieras
Mä en JAKSA enää!

Kellään ei oo noin saatanan aivokääpiömiestä kun mulla!

Lapsi sai Tamiflu-kuurin ja miehen piti antaa sille illalla se laimennettu kapseli.
Niin mitä se teki?
Anto väärän lääkkeen (aikuisten lääke jota ei saa antaa myöskään diabeetikolle, joka meijen lapsi on)

Ihmetteli vaan, kun lapsi nukahti nopeasti.

Jumalauta!

Mä en siis kestä enää! Onko riittävä syy ottaa ERO, kun toi mies on AINA tuollainen?

Ei kato lapsen sokereita kuten pitäis tai pistä, tärkeysjärjestys on ihan eri.

Nökötetään tietokoneella tai kasataan jotain TAVARAPINOJA, jotka se kattoo siivoomiseksi, joka on muka TÄRKEÄÄ tai tiskikone ennen muita!

Jos ton lapsilparan munuaiset nyt tästä prakaa, niin mulle riitti!

Alkuperäinen kirjoittaja hilma:
No ei kai se sitä tahallaan tehnyt. Oletko itse täydellinen?

No ei ja en mäkään ole, mutta kun tää ei edes IHMETYTÄ mua!

Ja jos kapselissa lukee jotain muuta, kun Tamiflu, niin kai normaalijärkinen ihminen soittaa ja kysyy????

Jos ei kuuntele silloin ohjeita, kun niitä annetaan...

Mun mies ei oo aivokääpiö, mutta mä pidän silti lasten ja aikuisten lääkkeet visusti erillään, ettei ne mene sekaisin. Ja lääkitsen useimmiten lapset itse, koska mulla on nää lääkehoitoasiat paremmin hallussa.

Tuskin miehesi tahallaan tuota teki...

Mutta kuten Kippuravarvas jo totesikin: outoa on, jos mies on aina noin huolimaton, ja kyllä aikuiseen ihmiseen pitäisi voida luottaa. Miehellä olisi nyt oiva tilaisuus opetella huolellisemmaksi.

Toivon, ettei lapselle koitunut tuosta vahinkoa.

No en kyllä tuollaiselle ihmiselle jättäis lastani hoitoon jos tuo on ihan normaalia häneltä. Oot säkin äiti kun kerta tiesit, että mieheen ei voi luottaa lapsenhoidossa ja vielä jätät lapsen hänen vastuulle!

Alkuperäinen kirjoittaja no huhhuh:
No en kyllä tuollaiselle ihmiselle jättäis lastani hoitoon jos tuo on ihan normaalia häneltä. Oot säkin äiti kun kerta tiesit, että mieheen ei voi luottaa lapsenhoidossa ja vielä jätät lapsen hänen vastuulle!

No hyvähän sen on mun niskoille taas kaataa, tän asian, teen mitenpäin vaan, niin on mun vika, eikä miehen.

Töissä on pakko joskus käydäkkin ja yrittää luottaa toiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

No hyvähän sen on mun niskoille taas kaataa, tän asian, teen mitenpäin vaan, niin on mun vika, eikä miehen.

Jep. Ei tuo nyt sinun vikasi missään nimessä ole - miehesi ei kaiketi ole psykopaatti, väkivaltainen, narkomaani tms, vaan ainoastaan hessuhopo. Tottakai pitää voida jättää lapsi miehen kanssa kotiin.

Mä en voisi olla miehen kanssa johon ei voi luottaa tärkeissä asioissa. Viis siitä unohtuiko jotain kaupasta tms mutta lapsen lääkitys on niitä 1-prioriteetin asioita :o

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Jep. Ei tuo nyt sinun vikasi missään nimessä ole - miehesi ei kaiketi ole psykopaatti, väkivaltainen, narkomaani tms, vaan ainoastaan hessuhopo. Tottakai pitää voida jättää lapsi miehen kanssa kotiin.

No se on ihan hopo.

Kun oikeasti ei JAKSAIS kattoo perään, että on laskut maksettu ja auto katsastettu/korjattu jne jne.

Normaaleja asioita.

Saati tälläiset TÄRKEÄT asiat ja niitten hoito.

Ja kait toi lapsi on ok, ellei munuaisissa ole jotain häikkää, sitä ei tutkita nyt tälläerää.

Ja se täytyy sanoa, että muutoin loistomies, ei juo, ei ravaa baareissa, ei ole väkivaltainen yms.
On lasten kanssa ja kotona.

Mutta aina ei ihan henkisesti "paikalla".

No se on ihan hopo.

Kun oikeasti ei JAKSAIS kattoo perään, että on laskut maksettu ja auto katsastettu/korjattu jne jne.

Normaaleja asioita.

Saati tälläiset TÄRKEÄT asiat ja niitten hoito.

Ja kait toi lapsi on ok, ellei munuaisissa ole jotain häikkää, sitä ei tutkita nyt tälläerää.

Ja se täytyy sanoa, että muutoin loistomies, ei juo, ei ravaa baareissa, ei ole väkivaltainen yms.
On lasten kanssa ja kotona.

Mutta aina ei ihan henkisesti "paikalla".
Hajamielinen professori :). On varmaan kyllä ärsyttävää, sitä en kiistä, vaikka ns. tärkeimmät asiat kunnossa ovatkin.

Sano sille hopolle että ryhdistäytyy, alkaa vaikka pitää muistikirjaa tehtävistä ja muistettavista asioista :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kusipään vaimo:
Mä en JAKSA enää!

Kellään ei oo noin saatanan aivokääpiömiestä kun mulla!

Lapsi sai Tamiflu-kuurin ja miehen piti antaa sille illalla se laimennettu kapseli.
Niin mitä se teki?
Anto väärän lääkkeen (aikuisten lääke jota ei saa antaa myöskään diabeetikolle, joka meijen lapsi on)

Ihmetteli vaan, kun lapsi nukahti nopeasti.

Jumalauta!

Mä en siis kestä enää! Onko riittävä syy ottaa ERO, kun toi mies on AINA tuollainen?

Ei kato lapsen sokereita kuten pitäis tai pistä, tärkeysjärjestys on ihan eri.

Nökötetään tietokoneella tai kasataan jotain TAVARAPINOJA, jotka se kattoo siivoomiseksi, joka on muka TÄRKEÄÄ tai tiskikone ennen muita!

Jos ton lapsilparan munuaiset nyt tästä prakaa, niin mulle riitti!

Kerrotko mikä lääke oli kyseessä? Siis minkä mien antoi lapselle? Meilläkin lapsella diabetes muttei ole vielä tullut vastaan lääkettä mitä ei sais antaa mutta meillä onkin aika tuore tapaus tää sairaus...

Ap, miten niin mitä kapselissa luki? Siis eikö ne olleet pakkauksessa -mieskö otti ihan väärästä paketista kapselin, paketista jossa luki aivan muuta kuin Tamiflu? Vai onko sulla eri kapseleita irrallaan jossain?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu harmaana:
laimennettu kapseli?

Tarkoittanee lasten Tamiflu-kapseleita, joissa on 45 mg annos oseltamiviiria.
(tai vissiin pikkuisilla 30 mg)

Meidän poitsu joutu tamiflu kuurille kun todettiin sikatauti.Tuo laimennettu vaan hämäsi

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap, miten niin mitä kapselissa luki? Siis eikö ne olleet pakkauksessa -mieskö otti ihan väärästä paketista kapselin, paketista jossa luki aivan muuta kuin Tamiflu? Vai onko sulla eri kapseleita irrallaan jossain?

Duactia antoi Tamiflun tilalta, olivat ihan eri paikoissa.

Mutta kun kyseessä herra hajamieli, niin...

Ja siinä lukee tarkoin, että ei alta 12v, eikä diabeetikolle. Se ei ollut omassa pakkauksessaan kuten Tamiflu.

Ja meillä on aikuisten Tamifluta, joka laimennetaan ja annetaan sitten laimennoksesta kilomäärällisesti ml.

Yhteistyössä