kiva kyllä tulla lukemaan tänne:D

Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no kiva että sulla on kivaa :(
on mulla kiva,onko sanonut että ei ole?
Hmmm...pitääkö mun vaihta työpaikka kun se ei jäätä teitä auhaan kun sielä on alkoholi sielä on asiakkaat ja vaikka mitä,hyi,hyi....
et vaan päin vastoin sähän nauroit ja sanoit että on kiva tulla lukemaan tänne juttuja? eli sulla on kivaa, me muut vaan ei oikein ymmärretä noita sun työ/alkoholi/asiakas-juttuja..

Hmmm...pitääkö mun vaihta työpaikka kun se ei jäätä teitä auhaan kun sielä on alkoholi sielä on asiakkaat ja vaikka mitä,hyi,hyi....
et vaan päin vastoin sähän nauroit ja sanoit että on kiva tulla lukemaan tänne juttuja? eli sulla on kivaa, me muut vaan ei oikein ymmärretä noita sun työ/alkoholi/asiakas-juttuja..
on kiva,hauksa ja niin edelleen,kun vaikka aihe oli ihan eri niin kuitenkin joku tulee ja sano,mun työstä,alkoholista,asiakaista......oi voi,en mäkään ymmärrä,harmi,...tollaisia kenellä ei oma elämää ole

Alkuperäinen kirjoittaja Amaryllis:
Ihan ystävällisesti Savanna.... ei ehkä kannata kirjoittaa yksityisasioistaan tänne, koska aina joku antaa kuitenkin sitä negatiivista palautetta.
tänne mitään ei saa kirjoitta koska näillä kenellä ei ole oma elämää ja asiat menee todella huonosti niin he tulevat arvostelemaan muita ihmisiä täällä,kun edes näin he saavat hyvää oloa...huomattu jo

vieras
Älkää hyvätt ihmiset enää vastatko tämän sekopään aloituksiin. Itsekkään en enää vastaa, enkä edes lue, nyt oli vaan pakko tulla sanomaan, kun näin tän kyseisen ihmisen alotuksen. Hän tarttis aika pikaseen jotain hoitoo!!

Älkää hyvätt ihmiset enää vastatko tämän sekopään aloituksiin. Itsekkään en enää vastaa, enkä edes lue, nyt oli vaan pakko tulla sanomaan, kun näin tän kyseisen ihmisen alotuksen. Hän tarttis aika pikaseen jotain hoitoo!!
onko nyt parempi olo? ;)

harmaana
Hmmm...pitääkö mun vaihta työpaikka kun se ei jäätä teitä rauhaan kun sielä on alkoholi sielä on asiakkaat ja vaikka mitä,hyi,hyi....
Sanoisin, että ei kannata täällä kertoa kaikkea. Kannattaa pitää joitakin asioita omina tietonaan. En minäkään ole koskaan ammattiani kertonut. Enkä kerro.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Amaryllis:
Ihan ystävällisesti Savanna.... ei ehkä kannata kirjoittaa yksityisasioistaan tänne, koska aina joku antaa kuitenkin sitä negatiivista palautetta.
tänne mitään ei saa kirjoitta koska näillä kenellä ei ole oma elämää ja asiat menee todella huonosti niin he tulevat arvostelemaan muita ihmisiä täällä,kun edes näin he saavat hyvää oloa...huomattu jo
no jos asia näin on niin miks sä ite aina teet näitä alotuksias? jos ei niihin muut vastaa kun ne joilla ei oo elämää ja ne vaan vittuilee sulle? onko sulla nainen järkeä päässä ollenkaan?

-alkoholisti
-sekopää ilman hoitoa
-paska äiti
-vastuton idiotti
-ryssä
-huora
-prostituoitu
ja vaikka mitä....
On täällä kyllä ihmisiä,mua säälitä miten teijän vanhemmat kasvaneet edes teitä,toivon sydämestä ettei teijän lapsista tulee samalaisia,kun ette osaa edes vastata normaalisesti,eikä puhua ja keskustella kun heti kimpuun pitää mennä,oi voi

vieras
-alkoholisti
-sekopää ilman hoitoa
-paska äiti
-vastuton idiotti
-ryssä
-hura
-prostituoitu
ja vaikka mitä....
On täällä kyllä ihmisiä,mua säälitä miten teijän vanhemmat kasvaneet edes teitä,toivon sydämestä ettei teijän lapsista tulee samalaisia,kun ette osaa edes vastata normaalisesti,eikä puhua ja keskustella kun heti kimpuun pitää mennä,oi voi
niin joo mäkin toivon ettei sun lapsista tuu samanlaisia ku sä.

-alkoholisti
-sekopää ilman hoitoa
-paska äiti
-vastuton idiotti
-ryssä
-hura
-prostituoitu
ja vaikka mitä....
niin joo mäkin toivon ettei sun lapsista tuu samanlaisia ku sä.
aamen..

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä