Kiva kylkiäinen pizzalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Coffee Break
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulle kävi kerran niin että pizzakuski änki sisälle katsomaan kaneja kun näki kanin pomppimassa toisessa huoneessa. Katsoi hetken kaneja ja rupesi sitten ehdottelemaan törkeyksiä minulle. En tajunnut ilmoittaa mihinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Jutussa ei kerrottu oliko pizzakuski komea! :p

(Oikeasti en uskaltaisi ottaa mitään tuntematonta tautista pippeliä ainakaan paljaaltaan suuhun.)

"Mun" pizzakuski on tosi hot :p :whistle: mutta ei se oo ehdotellu kyllä mitään :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Mikähän pizza se on ollut?

Olen vähän kiikun kaakun sen välillä, että onko kyseinen tilaus ollut pizza Fantasia vai Pizza Vegetatiivi.

Meiän lähellä on pizzeria, josta saa mm.

First love
Honeymoon
Topless
Hot lover

-nimisiä pizzoja... :whistle:

Hyi saakeli. Miten joku edes kuvittelee että nainen ottais jonkun vieraan, saastaisen vehkeen suuhunsa. :x Onneks en edes tykkää karvakäsien pizzoista, en sen jälkeen kun raskaana ollessani luin uutisen että jostain pizzasta oli löytynyt joku karvakasa. Ja mulla oli just silloin hirvee pahoinvointi, arvatkaa oksensinko sen luettuani. :x Siinä oli siis kuvakin siitä pizzasta kun sen päällä on jotain mustia karvoja.

Olen varkautelainen ja kutkuttas tietää mistä pitseriasta koska vaihtoehdot mis kotiin kuljetus on 3 ja käytä kaikkia pitserioita.Niissä kaikissa on kyllä tosi flirttejä ne miehet. ... tästä syystä en tilaakaan kotiin vaan haen sieltä,olen jotenkin vaistonnut et ongelmia voisi tulla.Yksi näistä pitsamiehistä on joskus kehunut rintoja kun olen yöelämässä törmännyt.

Yhteistyössä