Kiva kun ees hetken oli lämmin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Ja onhan tuolla tavallaan vieläkin, mitä nyt ukkonen välillä mylvii ja sataa outoja lyhyitä jaksoja!

Uskokaa tai älkää mut tein vielä yhen testin :whistle: :ashamed: :D
Siis mun oli aivan pakko! Ja nyt tuli niin tumma viiva et uskottava se on!
Mulla vaan oli vähän huonot muistot noihin haamuihin joista 2 nyt on päätyny keskenmenoon ja nyt toi täys tummake teki mut niin iloiseksi etten malttais istua paikallani :D
Jonkinlainen pesänrakennus vietti ilmeisesti valtas mut, koska mä tosissani oon koko päivän touhunnu ja siivonnu kaikki pienetkin mahdolliset nurkat!

Käytiin toki uimassa ja kävelylläkin, mut kun ei oikein viitsis tai malttais olla paikallaan, vitsi että olen onnellinen :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Unissakävelijä:
:flower: ja onnea tästä eteenpäinkin =) Muista sitten loppuraskauden ihanuudessa miltä tämä alku tuntui.

Niih no, tää alku nyt taitaa mennä tälläisessä onnen ja pelon sekavassa tilassa...
Koittaa vaan aina välillä unohtaa sen pelon, nyt varsinkin kun saa ajan varattua sinne yksityiselle varhaisultraan..

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Kyllä se siitä...
Mä olin pelko persiissä aina viikolle 12 asti, sitten uskoin.

No sinne asti mäkin olen varmasti ihan peloissani, keskenmeno oli just viikolla 11, päivää vajaa 12 joten jos sen yli pääsee ni ollaan jo voiton puolella.. :)

Yhteistyössä