Kiva juttu. Mies nukkua röhnöttää,itse kuumeisena lasten kanssa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .. :( ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.. :( ...

Vieras
Nousi se aamulla varmaan 10 minuutiksi lasten kanssa kun tönin hereille ja toi teetä kun pyysin, oli itsellä tosi kipeä olo. Lahjani ostin itse jo toissapäivänä, muumimukin, eikä tuonut teetä edes siitä uudesta mukista. Kukista nyt puhumattakaan, tänä vuonna eivät tehneet lasten kanssa edes korttia :(
Sitten se tuli itse röhnöttämään sänkyyn ja sanoi että sen on pakko torkahtaa vielä (tuli eilen taas joskus yöllä kotiin), ja emme voi molemmat nukkua kun täytyy lapsia pitää silmällä joten nousin sitten itse ovet paukkuen ja karjuin että nuku sitten saatana!
Vittu kun vituttaa! Edes äitienpäivänä en saa nukkua ja vielä kun olen kuumeessa ja olo on huono!! Tämä muistetaan kyllä sitten isänpäivänä.

niinpä. saatanan itsekäs kusipää. omasta mielestään hän ei tee koskaan mitään väärin tai huonosti, vaan minä olen se jäkättäjä kun soitan esim perään että meinaatko kotiin tulla kun on kaiket illat ja yöt kavereidensa kanssa.

ap

Alkuperäinen kirjoittaja katti123:
niinpä. saatanan itsekäs kusipää. omasta mielestään hän ei tee koskaan mitään väärin tai huonosti, vaan minä olen se jäkättäjä kun soitan esim perään että meinaatko kotiin tulla kun on kaiket illat ja yöt kavereidensa kanssa.

ap

tuo teksti on ihan niinku meidän näppikseltä, viimeksi tollanen tilanne oli perjantaina, niin on edelleen tosi hyvät äitienpäivä fiilikset.. :ashamed: omaa tyhmyyttä tietenki ku sitä katselen sitä

Yhteistyössä