Kiusataanko näistä nimistä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
noh eiköhän JOKAISESTA nimestä saa aina jonkun väännettyä....!!!?? lapset on niin julmia..että laitat ihan vaan sen nimen minkä haluat ja sitten opetat lapses sellasex ettei välitä tollasista tyhmistä ja turhista haukkumisista!

No en osaa sanoa mitään suomenkielisistä, mutta ainakin ruotsinkielisten joukossa Rasmus ja Robin on nykylasten ja -nuorten joukossa niin tavisnimiä, että siinähän saisi olla vähän kaikkia kiusaamassa sitten. Mulla oli yhdellä kurssilla 32:n oppilaan joukossa kolme Rasmusta ja kaksi Robinia (sekä toisella kurssilla neljä Oscar/Oskaria ja kolme Sebastiania... vähän mielikuvitusta, kiitos!)

Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
No en osaa sanoa mitään suomenkielisistä, mutta ainakin ruotsinkielisten joukossa Rasmus ja Robin on nykylasten ja -nuorten joukossa niin tavisnimiä, että siinähän saisi olla vähän kaikkia kiusaamassa sitten. Mulla oli yhdellä kurssilla 32:n oppilaan joukossa kolme Rasmusta ja kaksi Robinia (sekä toisella kurssilla neljä Oscar/Oskaria ja kolme Sebastiania... vähän mielikuvitusta, kiitos!)

Ehdotusia!!!!

Kumpaa sukupuolta. Ronja mielestäni ok. Samoin Rami. Entä Roope? Toki saa kuulla olevansa Roope Ankka =D Onhan niitä muitakin..Riikka, Riina, Riia, Riitta, Rebekka...Riku, Roni, Reko..

Varmaan enemmän luulis kiusattavan semmosista IhmeellinenSatuTätiHiippaileePellolla-nimistä. Siis semmosista tosi "omituisista". Kyllä ne lapset keksii kiusattavaa vaikka mistä, kun kerta emännätkin keksii täällä =D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:

Ehdotusia!!!!

Ei taitaisi mun oppilaat enää tässä iässä suostua vaihtamaan nimiä :D

Ai sinulle? Hmm... R:llä alkavat suomenkielisen tuntuiset nimet taitaa olla aika vähissä, tai siis kivat... Jotenkin itse pitäisi jostain Rafael-tyyppisestä, mutta saattaa olla liian erikoinen.

Yhteistyössä