kiuruvesi, pyhäsalmi Kirpputoreja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pyhäsalmessa on yks kirppari halpa-hallin kanssa samassa yhteydessä, mutta en osaa sen hyvyydestä sanoa juurikaan. Haapajärvellä on se Willikirppis, se löytyy netistäkin, ilmeisesti on hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
oon kiuruvetinen ja täällä ei ainakaan oo hyviä kirppiksiä

Joku vanha about vuoden vanha lehti juttu oli jossa kerrotaan et kiuruvedellä on hirmusen hyvät kirpputorit ja et niitä on paljon mut kun kukaan ei tunnu tietävän missä ne jutun kirpparit oikein on niin nyt olisi kiva tietää kun sinne päin tullaan et onko niitä olemassakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kirppu:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
oon kiuruvetinen ja täällä ei ainakaan oo hyviä kirppiksiä

Joku vanha about vuoden vanha lehti juttu oli jossa kerrotaan et kiuruvedellä on hirmusen hyvät kirpputorit ja et niitä on paljon mut kun kukaan ei tunnu tietävän missä ne jutun kirpparit oikein on niin nyt olisi kiva tietää kun sinne päin tullaan et onko niitä olemassakaan.

ei täällä ole kun lähetyksen kirpputori. kahdesta muusta en oo varma onko niitä ees enää, lehtipankin talossa alakerrassa ja toinen yrittimarin kanssa samassa rakennuksessa.

Heippa, Itse muutin juuri viime syksynä Kiuruvedellä ja olin innoissani siitä, kun täällä oli niin paljon kirppiksiä. Valitettavasti kaksi niistä jo alkuvuoteen 2010 on joutunut lopettamaan Veken kierrätyskirppis ja Löytökulma Nivankadulta. En tosin tiedä olisiko se siirtynyt Vieremälle ja joku näistä pitää myös pihakirppistä joskus kuulemani mukaan. Nivankadulla on edelleen sekä Torintupa ja vastapäätä Lähetyskirpputori, joista molemmista menee varoja lähetystyön hyväksi. Torin kulmassa, vastapäätä Nordeaa ja Kodin Peltolaa on yksityinen kirpputori. Ja sitten vielä Yrtti-Marin vieressä, vastapäätä K-kauppaa on kirpputori. Se on itsepalvelu kirppis. Vieremältä löysin Löytökulman, alla osoite
KIRPPUTORI LÖYTÖKULMA VIEREMÄLLÄ
MEIJERINTIE 2 74200 VIEREMÄ
TERVETULOA KIURUVEDEN KIRPPIKSILLE!