Muita työnpuolesta valvomassa? tai ihan muutenvaanki kelpaa..
Toistaiseksi yöstä näyttää tulevan rauhallinen..
Toistaiseksi yöstä näyttää tulevan rauhallinen..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pah:Yötyöstä pitäisi maksaa palkkaa vain puolet normaalista kun on vähintään puolet vähemmän töitäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Mä olen täällä :wave:
Meil on pari saattohoitovaiheen potilasta :'(
Saa nähdä, jaksaavatko aamuun...
Seuraavakin yö olis vielä :/
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:No ainakin vielä nukkuu, oon hyppinyt puolen tunnin välein katsomassa. Vähän hirvittää lähteä tuonne yökierrokselle (vanhainkoti + kehitysvammasten asuntola) jos sillä välin ihminen tuskissaan soittelee apua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Miulla tuli kans eka mieleen että yökkäillee..![]()
Vähän OT, mutta millainen homma se sitten on, jos yön aikana joku kuolee? Hoitaja kun huomaa niin mitä sitten? Pitää varmaan soittaa jonnekin...?
Näyttääkö ihminen miten paljon erilaiselta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis hoitsut ehtii töistä palstailemaankin..?Mutta potilaille ei aikaa riitä..?
Siis hoitsut ehtii töistä palstailemaankin..?Mutta potilaille ei aikaa riitä..?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis hoitsut ehtii töistä palstailemaankin..?Mutta potilaille ei aikaa riitä..?
Alkuperäinen kirjoittaja Mummy Sunshine:Pitäiskös oikein lähteä porukkaa viihdyttämään, kun nyt olis kerrankin kunnolla aikaa...