Kissoista tietävät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tumpula

Vieras
Kaverin kissa tuli perjantaina ulkoilureissulta kotiin. Kissalla harotti silmät, siis molemmat silmät katsoi suoraan sivulle. Oikea silmä suoraan oikealle ja vasen silmä suoraan vasemmalle. Kissa ei pysty kohdistamaan katsettaan mihinkään. Mitään turvotusta tai muuta oiretta ei ole. Kissa ei arista mitään kohtaa ja liikkuu normaalisti. Syliin se ei tule (normaalisti on täysi sylikissa) eikä ruoka maistu, ei edes juusto joka on kissan suurin herkku.

Kaveri yritti soittaa päivystävälle eläinlääkärille mutta puhelu meni aina vaan vastaajaan.

Mistä tuollainen voi johtua, tietäisikö kukaan?

Mä en ole siis kissaa nähnyt, kaveri soitti mulle ja kysyi tietäisikö mä mitä tuo voisi olla. Sinänsä hauskaa että mun uskotaan olevan kissaekspertti vaikka mulla on oma karvakaveri ollut vasta alle puoli vuotta. :D

En mä osannut sille muuta sanoa kuin että päässä on joku vika selvästi. Ei kai ne silmät muuten niin menisi. :/

Pläähille kiitos, ilmoitan kaverille nuo numerot. :wave:

Kävelee käsittääkseni ihan normaalisti. Näkökin taitaa toimia, ainakin eilen kissa oli onnistunut estoyrityksistä huolimatta karkaamaan ulos ovenraosta.

Toivottavasti se tulee takaisin karkureissultaan vielä.

Yhteistyössä