Kissatarinoita :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Tuli taas tuosta toisesta aloituksesta mieleen.. Meidän kolli tykkää astella vessan lattialla kun joku on käynyt suihkussa. Se siinä kastelee tassunsa onnellisena :D

Aattelin tuossa pahimman helteen aikaan viilentää poikaa ja suihkutin jääkylmää vettä vessan lattialle, siinä se taas tepasteli. Kaikki meni ihan mukavasti kunnes miä laitoin sen käsisuihkun päälle kun se kissa oli vessassa.

Se raukka säikähti niin maan pirusti, hyppäs miun olalle kun joku prkleen papukaija kaikkine kynsineen ja killui siellä tiukasti kynsiotteella puoli minuuttia ennenkun sain sen maaniteltua irti miun olkapäänahoista |O :heart:

Mun kisu antaa mulle halin ja pusun. Hyppää keittiön työtasolle ja laittaa käpälät mun olkapäille ja silleen painaa päänsä mun kaulaan ja antaa pikku puraisun ja nuolasun mun poskelle. Ihana kissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mun:
Mun kisu antaa mulle halin ja pusun. Hyppää keittiön työtasolle ja laittaa käpälät mun olkapäille ja silleen painaa päänsä mun kaulaan ja antaa pikku puraisun ja nuolasun mun poskelle. Ihana kissa.

:heart: On ne sulosia =)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mun:

:heart: On ne sulosia =)

On ne.. Pave kans :heart: Vaikka tänää ollaa jo aikamoisia hepuleita vedettykin :D

Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:
On ne.. Pave kans :heart: Vaikka tänää ollaa jo aikamoisia hepuleita vedettykin :D

Pave onkin adoptoitu meille :whistle: Tai sitten on saatava Pave kakkonen :D

Noh, adoptio ratkeaa reilun viikon sisään :) Tiedämpä ainakin, että se saa hyvän kodin, jos täytyy luopua :heart: Äsken se keksi miten kivaa on saalistaa mun letin "häntätupsua", voi siis hypätä neljällä tassulla selkään kiinni ja kiivetä siitä ylös puremaan tukkaa :xmas:

Noh, adoptio ratkeaa reilun viikon sisään :) Tiedämpä ainakin, että se saa hyvän kodin, jos täytyy luopua :heart: Äsken se keksi miten kivaa on saalistaa mun letin "häntätupsua", voi siis hypätä neljällä tassulla selkään kiinni ja kiivetä siitä ylös puremaan tukkaa :xmas:

Ehkä mahtavin lelu :D Oota kun se tekee saman vuoden päästä, ei oo suloista enää |O Nyt se on vielä ihana kiusanhenki :heart:

Ehkä mahtavin lelu :D Oota kun se tekee saman vuoden päästä, ei oo suloista enää |O Nyt se on vielä ihana kiusanhenki :heart:

Musta se ei ollu yhtää suloista tänääkää :whistle: Aika terävät kynnet Pavella meinaan :D Mutta suloinen se on, ainakin näin nukkuessaan :heart:

Meijen tursas tulee aina aamulla kun meikkaan keittiössä puskee ja istuu peilin eteen, raivostutavaa =D
ja turilas kurisee ja juttelee ja liimautuu syliin että menee hermo välillä.
<3

Yhteistyössä