kissasuojaa vauvansängyssä käyttäneet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fgs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No tarvitseeko tuossa vaiheessa enää mitään kissasuojia? Meillä otettiin pois jo siinä vaiheessa, kun lapsi alkoi itse kääntyillä ja liikkua enemmän. Ei ne kissat enää lapsen päälle mene makaamaan siinä vaiheessa. ( oletan, että se suoja teilläkin on siis lapsen suojaksi )

Lisäksi meillä on kissat sitkeästi opetettu, ettei pinnasänkyyn mennä. Uskovat kyllä, ihme ja kumma.

ei meilläkään ollut suojaverkkoa kissojen takia, opetettiin ne hyvissä ajoin että sinne pinnasänkyyn ei mennä. Tosin kissojakin on niin monenlaisia jääräpäitä, että meneekö opetus perille.

No tarvitseeko tuossa vaiheessa enää mitään kissasuojia? Meillä otettiin pois jo siinä vaiheessa, kun lapsi alkoi itse kääntyillä ja liikkua enemmän. Ei ne kissat enää lapsen päälle mene makaamaan siinä vaiheessa. ( oletan, että se suoja teilläkin on siis lapsen suojaksi )

Lisäksi meillä on kissat sitkeästi opetettu, ettei pinnasänkyyn mennä. Uskovat kyllä, ihme ja kumma.

Ei meillä olekkaa, ei itse asiassa koskaan ollutkaan tuollasta kaupasta hankittua.
Varmaan jonnekkin 9-10kk asti oli tavalliset verhot (kangasta joka muistuttaa hyttysverkkoa) lyhennettyinä siinä sänkyyn kuuluvassa "verhoangossa" siten että verhot riitti koko sängyn ympäri.
Nyt lapsi on 1v, eikä ole muuta suojaa kun oman mielenrauhani vuoksi osittain tuo samainen verho heitettynä jalkopäähän sängyn päälle -meillä ainakaan kissat ei hyppää epävakaalle tasolle.

Meilläkin on kissat opetettu ettei sänkyyn mennä, mutta jotenkin vaivaa..

Ajattelin vain kuinka muilla menetellään :)

Ei meillä olekkaa, ei itse asiassa koskaan ollutkaan tuollasta kaupasta hankittua.
Varmaan jonnekkin 9-10kk asti oli tavalliset verhot (kangasta joka muistuttaa hyttysverkkoa) lyhennettyinä siinä sänkyyn kuuluvassa "verhoangossa" siten että verhot riitti koko sängyn ympäri.
Nyt lapsi on 1v, eikä ole muuta suojaa kun oman mielenrauhani vuoksi osittain tuo samainen verho heitettynä jalkopäähän sängyn päälle -meillä ainakaan kissat ei hyppää epävakaalle tasolle.

Meilläkin on kissat opetettu ettei sänkyyn mennä, mutta jotenkin vaivaa..

Ajattelin vain kuinka muilla menetellään :)

No siis jos lapsi on noin iso jo, niin et kyllä tarvitse mitään suojia enää. Jos arveluttaa, niin laita tosiaan se huoneen ovi kiinni nukkuajaksi, kuten tuossa joku mainitsi. Meilläkin on ovi kiinni, ihan siksi, ettei nuo riiviöt mene riehumaan ja herättämään lasta tuonne makuuhuoneeseen.

Yhteistyössä