kissanpentuapuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minjaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minjaana

Vieras
Kissa sai koulujen loppumisen aikoihin 4kissanpentua, kolmelle löytyi koti. Ruskeakirjava tyttökissa olisi vailla hyvää kotia.. mutta jos emme löydä sitä, niin ottaako löytöeläinkoti sitä vastaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Minjaana:
Kissa sai koulujen loppumisen aikoihin 4kissanpentua, kolmelle löytyi koti. Ruskeakirjava tyttökissa olisi vailla hyvää kotia.. mutta jos emme löydä sitä, niin ottaako löytöeläinkoti sitä vastaan?

Pitäis ainaki ottaa

Alkuperäinen kirjoittaja *ei voi käsittää*:
Miksi teetit kissalla pennut ellei pennuille ollut kotia tiedossa?

Emo oli sisäkissa, mutta pääsi livahtaan avatusta ikkunaluukusta kerran mourun aikana. Ja tuloksena sit neljä ihanaa pentua. Lapset olivat aukaisseet ikkunaluukun. Emo odotti aikaa sterilisaatioleikkaukseen, ei vielä ikä riittänyt siihen

Alkuperäinen kirjoittaja minjaana:
Alkuperäinen kirjoittaja *ei voi käsittää*:
Miksi teetit kissalla pennut ellei pennuille ollut kotia tiedossa?

Emo oli sisäkissa, mutta pääsi livahtaan avatusta ikkunaluukusta kerran mourun aikana. Ja tuloksena sit neljä ihanaa pentua. Lapset olivat aukaisseet ikkunaluukun. Emo odotti aikaa sterilisaatioleikkaukseen, ei vielä ikä riittänyt siihen

Ok, hyvä että kolmelle pennulle kuitenkin koti löytynyt :)
Mä kanssa ehkä pitäisin tuon yhden pennun itse.

Saattaa olla että tyttö pitää kissanpennun itse (emo sen, meillä itsellä yksi kissa löytöeläinkodista) koska pentu on kova haluamaan syliin, hellyttävä. Tosin tytöllä on allergioita ja astma, niin ei ole kovin hyvä että opiskelijakämpässä olisi u seampia kissoja

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun tietääkseni löytöeläinkodit eivät ota vastaan tälläisiä pentuja. Muutenhan ne pursuaisivat niistä.

Ja etenkin näin syksyllä löytöeläintalot pursuavat muutenkin kodittomista pikkukissoista. Että voi olla, ettei siellä ole resursseja enää näille, joilla ei mitään akuuttia hätää ole.

Eiköhän pikkuinen vielä kodin saa, kun ahkerasti ilmoittelette joka puolella. Tai sitten pidätte sen itse. ;)

Yhteistyössä