P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tota hiekkaahan kuluu sit ihan älyttömästi. Oon kyllä putsannut kakat ja pissat pois useammam kerran päivässä ja lisäilly hiekkaa. Kissa ollut nyt 2 viikkoa joten taidanpa mennä peseen sen laatikon HETI!!! Kiitos neuvoista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:[Olen kyllä kuullut, että toiset kissat oppivat. Eikö se putoa sinne pönttöön???
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Kakat ja pissat pois pariki kertaa päivässä, hiekan vaihto vähintään kerran viikossa ja laatikon pesen kans kerran viikossa.
Ei siellä lootalla käy kakalla ko tuo minikisu, isompi käy pöntöllä paskalla. Uskokaa tai älkää...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:hyytis, miten hitossa mä saisin opetettua nuo meidän katit pöntölle?Tuhannen taalan kysymys!
Itse aloitukseen: Meillä laatikko pestään perusteellisesti harjalla hiekanvaihdon yhteydessä kerran kuussa. Hiekkana on Everclean eikä hiekkoja tarvitse tuon useammin vaihtaa, pissapaakut ovat tosi siistejä eikä hiekka haise koskaan ollenkaan
Kerran tai kaksi päivässä putsaan jätökset laatikosta.