Kissa siis kuitenkin kusas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marilii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marilii

Vieras
Mulla siis oli täällä nuoren parin nahkatuoli, ennen kuin he ostivat oman asunnon. Tuo kissa ei ikinä ollut siinä tuolissa.... vaan nyt kun he veivät sen kotiinsa niin kusastu oli sinne tuolin toppauksiin! Millä sen hajun saa pois? Poika aikoi jo repiä täytteet ulos, mutta jospa joku myrkky auttais... etikka?

Ei taida lähteä. Meillä oli kissa, kun olin yläasteella. Kissa kusas sellaiseen keinonahkaiseen koulureppuun. Pesin sitä pyykkipulverillä, Fairylla ja tolulla ja sitten lensi reppu roskiin, kun haju ei lähtenyt. Voihan kokeilla jotain ja saattaahan netistä vaikka löytää vinkkejä, kun googlettaa.

Minä perin raa'asti nahkasohvamme suihkussa nestemäisellä pyykinpesuaineella ja etikkakäsittely vielä perään. Hyvä tuli, ihme kyllä. Sohva ei mennyt pilalle, eikä haissut enää. Vaati kyllä pitkän kuivumisajan.

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Minä perin raa'asti nahkasohvamme suihkussa nestemäisellä pyykinpesuaineella ja etikkakäsittely vielä perään. Hyvä tuli, ihme kyllä. Sohva ei mennyt pilalle, eikä haissut enää. Vaati kyllä pitkän kuivumisajan.
Taytyy miettiä tuota etikkaa. Nyt väsyttää niin kamalasti, että menen nukkumaan. Hyvää yötä kaikille. Tv ap

Yhteistyössä