K
Kissa suuttui.
Vieras
Täällä on tällä hetkellä 2kissaa, jolla toisella on 3-viikkoiset pennut. Emäkissa on muuttunut pentujen myötä aggressiiviseks toista kissaa kohtaan. No, sit tunti pari sitten otin toisen, sen pelokkaan kissan syliin raapimispuun alaosasta, jossa neiti oli päivän ollut. Mitä tekee tämä emäkissa? Juoksee keittiöstä hirveetä vauhtia ja hyökkää minun sylissä olevan kissan kimppuun. Mä otin emäkissasta kiiinni, että toinen kissa pääsee pois, no en kuitenkaan saanu siitä ees kiinni, mut se sit irki hampaansa mun käteen, siitä tuli varmaan 5minuutin ajan kokoajan verta. Laitoin heti kylmän vesihanan alle, mut ei oo puhistusainetta, jolla puhistaa noita haavoja. 2sellasta pikkusta, mut ilmeisesti aika syvää haavaa. Toinen kissa pääsee onnekseen perjantaina turvaan emältä, jospa se emäkii siitä sit rauhoittuis.. Puras kädestä sillein, että kämmenen kohalta, mut melkein ranteen kohalta.
Mut siis tuleeko kissan puremasta use0inkin verenmyrkytys?
Jostain netistä luin, että pitäs aina saada antibiootti-kuuri kissan puremisen jälkeen. Ranne tuntuu jotenkii erilaiselta kuin toinen, mut entiiä johtuuko puremasta vai kuvittelenko vaan.
Mut siis tuleeko kissan puremasta use0inkin verenmyrkytys?