kirvely seksin jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuaaaaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuaaaaaaa

Vieras
Eli aina seksin jälkeen mulla kirvelee/polttelee alapäätä ihan helvetisti, ei kuitenkaan sillee "sisältä". Aamulla kirvelyä ei enää ole eikä milloinkaan mullonkaan, vain seksin jälkeen. Mistähän se mahtaa johtua, osaisiko kukaan auttaa?

mulla oli aivan samat oireet muutamia vuosia sitten,kärsin pitkään ennen kun menin sukupuolitautitestiin,selvisi että mulla oli klamydia.sain lääkkeet ja kirvely yhdynnän jälkeen loppui siihen.mene lääkäriin.

Eli aina seksin jälkeen mulla kirvelee/polttelee alapäätä ihan helvetisti, ei kuitenkaan sillee "sisältä". Aamulla kirvelyä ei enää ole eikä milloinkaan mullonkaan, vain seksin jälkeen. Mistähän se mahtaa johtua, osaisiko kukaan auttaa?
samanksita kirveluä on minullakin. aamulla etenkin haarojenvälistä kutittaa ja kirvelee . ulkosynnyttimet ovat kui tulessa. sitten iltapäivällä on jo pahemmin asiat . kutiaminen leviää käsivärsiin pesrreijän kautta. miehestä se johtuu. koska seksin jälkeen kaikki vaiva alkaa. tuntuu että seksi elämä on yhtä helvettiä. qmiehellä on myös peäpukamat. jos vaikka se on tarttumassa laajalevikkisen syyhyn kautta huuliin ja sitten kaikki kyllä huomaavat yhteisen ongelman. onkohan knelläkään samanlasia oireita . voisiko tämä olla maksa peräinen sairasus vai ihan normaali talipunki aiheuttama. mies istuu tuossa vieressä ja on yhtä onneton kuin minäkin tästä tilanteesta. hän ei anna periksi että olis sukupuolitauti joskus ollut ja muuntunut sankkeriksi. hymyilee vain tuossa vieressä vaikka meidän tilanne vakava. jos vaikka etikkaliuos hauosmunan ympärille viikoksi ja sitten me yhdessä yritettäisiin eteenpäin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä