kirpputorille ekaa kertaa menossa, apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kuu:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Alkuperäinen kirjoittaja kirj:
Paljonko voisin pyytää, TOSI siisteistä paidoista, housuista, toppapuvusta???
Sori kun änkesin viestiisi...ekaa kertaa myös kirppikselle menossa...

AUTTAISIKO JOKU?

Toppapuvusta olen maksanut kirppiksellä maksimissaan 10 euroa, silloinkin oli kuin uusi puku, ja vielä Disneyn sellainen. Tulee meillä kyläily- & kauppapuvuksi.
Reimateceistä ja laatumerkeistä voi saada enemmänkin, niistä saa paremmin rahaa huuto.netissä.

Nuo muut vaatteet sitten, tosi siististä maksimissaan 2 euroa, merkkivaatteista voi pyytää jopa 4 euroa, ja menevät varmasti. Hyvä olisi tietää vähän enemmän merkeistä ja koosta ennen kuin enempää osaa sanoa.

em. ovat aikuisten vaatteita.... kiitos kuitenkin tiedosta.

aikuisten toppapuku? jee! varmaan sellainen neonvärinen suoraan 80-luvulta. laita hinnaks vaikka 35e niin on hinnat samaan tyyliin molemmilla myyjillä.

TÄÄ ON JUST TÄTÄ! SORI VAAN MUT RUKAN LASKETTELUPUKU SE ON, TUMMAT HOUSUT JA KERMAN VÄRINEN TAKKI!!!!

kyllä mää sain OIKEEN (melkei uusia) hyväkuntoisista bodyistä 2?/kpl ja sit hyvistä 1? ja äippäpakkauksen bodyista pyysin 20c. Kaikki meni.
vaipasta en ossaa sanua.
lehet menee varmaan vitskalla.

Meidän lähikirppareilla on ollut vauva-ja kakspluslehdet 20 senttiä per lehti, niitäkään ei tahdo kukaan ostaa. Itse en ainakaan olisi maksanut mainitsemistasi nipuista kuin maksimissaan 2e... jos on esim jotain vaunuvertailuja niin ne on ihan turhia.

Hyväkuntoisesta nukattomasta bodysta kyllä maksetaan 2e, varsinkin disneyaiheisista. Nukkaisesta pyytäisin maksmissaan 50 senttiä.

Niin ja kestovaipoista saa paremman hinnan huutiksessa, samoin niistä paremmista bodeista. Kirppiksellä ei välttämättä edes kierrä kestoilijaa, joka vaippoja ostaa, netistä tavoitat heidät paremmin.

En taida jaksaa rueta huutiksessa myymään, kuitenkin pääasia että pääsen noista eroon mahdollisimman pian.

No joo, niin näköjään on pääasia päästä noista eroon? Heh heh... silloin ei kuule kannata laittaa ryöstöhintoja, lehdet kympin jne. Sulla ilmiselvästi on tarkoituksena rikastua.

no siksihän mä täältä kysyin että millä hinnalla noita kannattaa myydä :) mistä mä tiesin että kymppi lehden vuosikerrasta on paljon, kun se vuoden tilaus kumminkin maksaa melkein 70euroa muistaakseni...

Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:
Itse en maksaisi bodysta euroa kun kaupasta saa 3? uutena..

Just eilen kävin kirpparilla ja kyllä oli niin järkyttäviä hintoja osalla ettei mitään järkee, nukkasilla vaatteilla revitään liki viittä euroa ja kuluneilla ulkoilupuvuilla yritetään kysyä 20? :o

Mistä kaupasta saa muka bodyja 3???? Ehkä jotain tarjoustuotteita, mutta normaalihinnalla ei kyllä saa!

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
ja kestovaippa juttu minkä ite olet saanut ilmaiseksi niin 10 euroa :o itse annoin sen ilmaiseksi pois

mitenniin ilmaiseksi? olenhan minä 140 euron sijasta ottanut pakkauksen tavarat, joten niiden arvo on 140 euroa. Että kaikki ä-pakkauksen tavaratko pitäisi sitten ilmaiseksi antaa pois?

miettinyt tätä kanssa kun kaverini sanoi ettei niistä voi kirpparilla mitään pyytää.. :/ ..ilman ne oot saanu mut kyl en oo ilman niitä pois antanu..

Mä yritin myydä vauvalehtiä ja kakspluslehtiä 10sentin kappalehinnalla, ykskään ei mennyt, vaikka oli uuden veroisia. Itsekin luen ne nykyään neuvolassa tai lääkärissä odotushuoneessa, kai on muitakin, jotka tekee samoin, eikä halua maksaa niistä. :/

Alkuperäinen kirjoittaja JeLLuNaS:
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
ja kestovaippa juttu minkä ite olet saanut ilmaiseksi niin 10 euroa :o itse annoin sen ilmaiseksi pois

mitenniin ilmaiseksi? olenhan minä 140 euron sijasta ottanut pakkauksen tavarat, joten niiden arvo on 140 euroa. Että kaikki ä-pakkauksen tavaratko pitäisi sitten ilmaiseksi antaa pois?

miettinyt tätä kanssa kun kaverini sanoi ettei niistä voi kirpparilla mitään pyytää.. :/ ..ilman ne oot saanu mut kyl en oo ilman niitä pois antanu..
Taasko tämä alkaa? Ei ole montaa päivää, kun asiasta viimeksi väiteltiin.
Pakkaukselle on vaihtoehtona 140 euroa rahaa. Jos otat pakkauksen, menetät rahan. Silloin voi ajatella pakkauksen maksavan 140euroa.
Jos otat pakkauksen tilalta rahan, jaatko senkin ilmaiseksi? (tämä autsille)

Minä olen jo miettinyt, että rohkaistunko maksamaan kirpparipöydän hinnan (30e) ja viemään tavaraa myyntiin ja vähän leipomuksiakin. Mutta tämä ketju kyllä taas vähän latistaa. Eihän noilla hinnoilla saa edes sitä pöytämaksua maksettua...

Ap, en ostais ikinä lehtiä nipussa. Eihän niistä näe kuin päälimmäisen kannen. Kannen perusteella ne aina kaupastakin ostan, jos kansi lupaa että sisällä on jotain mikä oikeasti kiinnostaa. Mulla oli monta vuotta jätesäkillinen kodin kuvalehtia, glorian kotia ym sisustuslehtiä kaapissa. Meinasin leikata joku päivä parhaat reseptit ja sisustusideat talteen ja heittää roskiin. Sitten muutettiin ja heitin ne vaan roskiin. Olisihan ne voinut myydäkin, mutta minä vierastan kirppiksiä...

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
Minä olen jo miettinyt, että rohkaistunko maksamaan kirpparipöydän hinnan (30e) ja viemään tavaraa myyntiin ja vähän leipomuksiakin. Mutta tämä ketju kyllä taas vähän latistaa. Eihän noilla hinnoilla saa edes sitä pöytämaksua maksettua...

Ap, en ostais ikinä lehtiä nipussa. Eihän niistä näe kuin päälimmäisen kannen. Kannen perusteella ne aina kaupastakin ostan, jos kansi lupaa että sisällä on jotain mikä oikeasti kiinnostaa. Mulla oli monta vuotta jätesäkillinen kodin kuvalehtia, glorian kotia ym sisustuslehtiä kaapissa. Meinasin leikata joku päivä parhaat reseptit ja sisustusideat talteen ja heittää roskiin. Sitten muutettiin ja heitin ne vaan roskiin. Olisihan ne voinut myydäkin, mutta minä vierastan kirppiksiä...

:) noita vaan on niin iso läjä, että ajattelin että noin ne saa paremmin menemään kuin yksitellen :) kokeilen ensin nipussa ja jos ei kauppa käy niin sitten laitan yksitellen.

ja tosiaan kun joku täällä vaahtosi että yritän rikastua noilla.. mutta kun tosiaan tuon pöydän vuokrakin on maksettava, ei noilla rikastu. En ole paljon noita vaatteita myymässä, sillä tosiaan varmaan joku fiksu hoksasikin niin vauva on syntymässä perheeseen ja myyn vaan vähän noita vaatteita, koska meillä on vaatetta niin paljon kertynyt, ja uudelle vauvalle olen ostellu myös uusia vaatteita :)

Alkuperäinen kirjoittaja kirj:
Paljonko voisin pyytää, TOSI siisteistä paidoista, housuista, toppapuvusta???
Sori kun änkesin viestiisi...ekaa kertaa myös kirppikselle menossa...

AUTTAISIKO JOKU?

Toppapuvusta olen maksanut kirppiksellä maksimissaan 10 euroa, silloinkin oli kuin uusi puku, ja vielä Disneyn sellainen. Tulee meillä kyläily- & kauppapuvuksi.
Reimateceistä ja laatumerkeistä voi saada enemmänkin, niistä saa paremmin rahaa huuto.netissä.

Nuo muut vaatteet sitten, tosi siististä maksimissaan 2 euroa, merkkivaatteista voi pyytää jopa 4 euroa, ja menevät varmasti. Hyvä olisi tietää vähän enemmän merkeistä ja koosta ennen kuin enempää osaa sanoa.

em. ovat aikuisten vaatteita.... kiitos kuitenkin tiedosta.

aikuisten toppapuku? jee! varmaan sellainen neonvärinen suoraan 80-luvulta. laita hinnaks vaikka 35e niin on hinnat samaan tyyliin molemmilla myyjillä.

TÄÄ ON JUST TÄTÄ! SORI VAAN MUT RUKAN LASKETTELUPUKU SE ON, TUMMAT HOUSUT JA KERMAN VÄRINEN TAKKI!!!!

Laskettelupuku vois mennä kyllä paremmin kaupaksi huutonetissä =)

Yhteistyössä