kirpputorille ekaa kertaa menossa, apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
paljonkohan kakspluslehden vuosikerrasta voisi pyytää, olen niputtanut ne tohon valmiiksi kaikki vuoden lehdet eli 11 lehteä kun 1 on tuplanumero, vuoden 2004, 2005 ja 2006 lehdet ettei ihan kamalan vanhoja ole? Onko paha jos laitan 10 euroa per nivaska? kun eihän noissa periaatteessa noi jutut vanhene.. Samoin vauvalehteä löytyy samaiset vuosikerrat, niistä meinasin hinnaksi laittaa 8 euroa per nippu, mutta meneeköhän noilla kaupaksi?

Tämän vuoden äitiyspakkauksesta myyn kestovaipan ja ajattelin hinnaksi 10 euroa, hyvä?

Entäs lastenvaatteet, siis bodyjä, 1 euron kipale?

En itse kiertele kirpputoreja niin ei mitään käsitystä mitä siellä hinnat ovat yleensä.

Itse en maksaisi bodysta euroa kun kaupasta saa 3? uutena..

Just eilen kävin kirpparilla ja kyllä oli niin järkyttäviä hintoja osalla ettei mitään järkee, nukkasilla vaatteilla revitään liki viittä euroa ja kuluneilla ulkoilupuvuilla yritetään kysyä 20? :o

Bodystä maks.50senttiä.

lehtinippu maks.5e(olkoon hyväkuntosia,mutta kirpparille kuitenkin niin..).

joku hypermega hyvä vaate korkeintaan 4-5e...mahdollisimman alhaiset hinnat niin menee paremmin kaupaksi.

Mä petyn joka kerta ku käyn kirppiksellä. Et miten ihmiset kehtaa pyytää vanhoista vaatteista niin paljon,jotka ei ole läimainkaan hyviä.

Minulla on periaate et kirppikseltä pitää saada hyvää ja halpaa ;)
Ja ei se kestovaippa niin kalliilla varmasti mene kaupaksi vaikka kesto onki.

Mä en ylipäätään tajua, että joku jaksaa nähdä vaivan ja roudata vanhoja LEHTIÄ kirpparille, lehdenkeräykseen ne kuuluu. Sä tuot ne sieltä vielä takaisin jos tollaiset hinnat laitat, takuuvarmasti. Jos laitat 2e nippu niin joku voi jopa harkita ostoa.

siis oikeesti 50 senttiä bodystä? mä ajattelin et toi eurokin ois tosi vähän :( Multa löytyy siis henkkamaukan disney bodyja paljon jotka hyvässä kunnossa kun vain yhdellä lapsella olleet, mutta jos kirppiksen hinnat on tuota niin eikai auta kun laittaa se 50senttiä. Mitähän ä-pakkauksen bodyista pyytäisi vai olisko hyödyllisempää heittää ne kontti-keräykseen?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis oikeesti 50 senttiä bodystä? mä ajattelin et toi eurokin ois tosi vähän :( Multa löytyy siis henkkamaukan disney bodyja paljon jotka hyvässä kunnossa kun vain yhdellä lapsella olleet, mutta jos kirppiksen hinnat on tuota niin eikai auta kun laittaa se 50senttiä. Mitähän ä-pakkauksen bodyista pyytäisi vai olisko hyödyllisempää heittää ne kontti-keräykseen?

No laita ekaks se 1? ja käy laskeen hintaa jos ei mene kaupaksi. Kyllä hyvästä podystä sen euron voi maksaa. Mut se ei saa olla kovin pesunukassa ja nepit täytyy olla ehjät.

Laita huuto.nettiin disney-bodyt niin voit rikastua (kaveri sai 6 euroa Superman-bodysta ja ite siinä parin euron luokkaa). :whistle:

Ite vein kerran kirppikselle pojan vaatteita ja halvoilla hinnoilla, niin osa niistäkin oli huuto.nettiin ilmestynyt. Eli vähän kakspiippuinen juttu toi halvalla laittaminen. Ite pääsin vanhoista vaatteista eroon ja se nyt oli pääasia.

Mä en ylipäätään tajua, että joku jaksaa nähdä vaivan ja roudata vanhoja LEHTIÄ kirpparille, lehdenkeräykseen ne kuuluu. Sä tuot ne sieltä vielä takaisin jos tollaiset hinnat laitat, takuuvarmasti. Jos laitat 2e nippu niin joku voi jopa harkita ostoa.

Lehdet menevät kyllä tosi hyvin kirpparilla kaupaksi, kun eivät ole hirmu vanhoja. Noista ihan 2006 vuoden lopun lehdistä voi saada euron kipaleelta, muuten 20 - 50 senttiä kappale. Ja minä suosittelen myymään lehdet erikseen, sillä itse en ainakaan koko nippua ostaisi, enkä missään tapauksessa 10 eurolla, tuskimpa edes viidellä.

Itse olen myynyt paljon lehtiä kirppiksellä, tarjolla on ollut Meidän perhettä, Vauvaa, Kaksplussaa, Matka-lehteä, Kodin kuvalehteä ja eri sisustuslehtiä. Lehtiä on mennyt tosi tosi paljon.

Viimeksi lehtiä ja kirjoja meni enemmän kuin vaatetta. Itsekin tykkään ostaa lehtiä kirppikseltä, uutena ne ovat hurjan kalliita.

Bodyn oikea hinta on 50 senttiä.

Niin ja kestovaipoista saa paremman hinnan huutiksessa, samoin niistä paremmista bodeista. Kirppiksellä ei välttämättä edes kierrä kestoilijaa, joka vaippoja ostaa, netistä tavoitat heidät paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
ja kestovaippa juttu minkä ite olet saanut ilmaiseksi niin 10 euroa :o itse annoin sen ilmaiseksi pois

mitenniin ilmaiseksi? olenhan minä 140 euron sijasta ottanut pakkauksen tavarat, joten niiden arvo on 140 euroa. Että kaikki ä-pakkauksen tavaratko pitäisi sitten ilmaiseksi antaa pois?

Alkuperäinen kirjoittaja kirj:
Alkuperäinen kirjoittaja kuu:
Paljonko voisin pyytää, TOSI siisteistä paidoista, housuista, toppapuvusta???
Sori kun änkesin viestiisi...ekaa kertaa myös kirppikselle menossa...

AUTTAISIKO JOKU?

Toppapuvusta olen maksanut kirppiksellä maksimissaan 10 euroa, silloinkin oli kuin uusi puku, ja vielä Disneyn sellainen. Tulee meillä kyläily- & kauppapuvuksi.
Reimateceistä ja laatumerkeistä voi saada enemmänkin, niistä saa paremmin rahaa huuto.netissä.

Nuo muut vaatteet sitten, tosi siististä maksimissaan 2 euroa, merkkivaatteista voi pyytää jopa 4 euroa, ja menevät varmasti. Hyvä olisi tietää vähän enemmän merkeistä ja koosta ennen kuin enempää osaa sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Niin ja kestovaipoista saa paremman hinnan huutiksessa, samoin niistä paremmista bodeista. Kirppiksellä ei välttämättä edes kierrä kestoilijaa, joka vaippoja ostaa, netistä tavoitat heidät paremmin.

En taida jaksaa rueta huutiksessa myymään, kuitenkin pääasia että pääsen noista eroon mahdollisimman pian.

AUTTAISIKO JOKU?

Toppapuvusta olen maksanut kirppiksellä maksimissaan 10 euroa, silloinkin oli kuin uusi puku, ja vielä Disneyn sellainen. Tulee meillä kyläily- & kauppapuvuksi.
Reimateceistä ja laatumerkeistä voi saada enemmänkin, niistä saa paremmin rahaa huuto.netissä.

Nuo muut vaatteet sitten, tosi siististä maksimissaan 2 euroa, merkkivaatteista voi pyytää jopa 4 euroa, ja menevät varmasti. Hyvä olisi tietää vähän enemmän merkeistä ja koosta ennen kuin enempää osaa sanoa.

em. ovat aikuisten vaatteita.... kiitos kuitenkin tiedosta.

En taida jaksaa rueta huutiksessa myymään, kuitenkin pääasia että pääsen noista eroon mahdollisimman pian.

No joo, niin näköjään on pääasia päästä noista eroon? Heh heh... silloin ei kuule kannata laittaa ryöstöhintoja, lehdet kympin jne. Sulla ilmiselvästi on tarkoituksena rikastua.

AUTTAISIKO JOKU?

em. ovat aikuisten vaatteita.... kiitos kuitenkin tiedosta.

aikuisten toppapuku? jee! varmaan sellainen neonvärinen suoraan 80-luvulta. laita hinnaks vaikka 35e niin on hinnat samaan tyyliin molemmilla myyjillä.

Yhteistyössä