Kirpputorihinnoista...missä ne halvat hinnat on...mitä "kaikki" mainostaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksa kirjautua.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei jaksa kirjautua.

Vieras
Täällä kun lukee ketjuja noista kirppis hinnoista niin 90% ihmisistä kirjottaa että myy aina tosi halvalla. Bodyt 0.50e jne...itse kiertelen noin 4 eri paikkakunnan kirppiksiä jatkuvasti ja TODELLA harvoin törmään pöytiin jossa HYVÄÄ tavaraa/vaatetta edullisesti...eli missä ne myyjät myy jotka mainostavat täällä myyvänsä halvalla.
Pari viikkoa sitten tein etelän keikan ja siellä tuli kirppiksiä kierrettyä niin aivan kauheet hinnat KAIKILLA ja sitten ne mitkä myi sillä 0.50e vaatetta niin aivan paskasia ja rikkinäisiä....onko kukaan ees mun kanssa samaa mieltä.

mä oon ainakin vaasasta löytänyt hyvin :) paljon huonoa ja ylihinnoteltua tavaraa, mutta paljon myös tekee löytöjä. esin v-loppuna löysin pojalle 2 lassien haalaria, tosi hyväkuntoset ja yhteensä 9e .

ehkä ne,ketkä myy ylihintaan,eivät kehtaa vastata näihin kirppisketjuihin :) Ite kuulun niihin jotka myy aina tosi halvalla kaiken,mutta mitä kirppiksiä kierrän niin yli puolella on ylihinnoiteltua tavaraa,vain muutamassa pöydässä on kirppishinnat.

Mll:n kirppareilta olen ainakin löytänyt oikeasti halpaa ja hyvää!!! Kun siellä myy äidit ns. omalla naamallaan niin eivät kehtaa pyytää liikaa ja toisaalta monet haluaa vaatteista eroon hinnalla millä hyvänsä

Alkuperäinen kirjoittaja sit näinki:
mulla taas on oikeesti ollut paljon uuden veroista tavaraa ja ärsyttää myydä niitä 50 centillä kun kuulema kaikki myy sillä hintaan vaatteensa..

Joo tää on tää toinen juttu mistä moni kirjottaa täällä...noissa kirppishinta kyselyketjuissa. Aika harvaassa ne hyväkuntoisen tavaran myyjät on jotka oikeesti myyvät halvalla ja jopa uudenverosta jollain 50 sentillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
No siinä on sekin.. ne halvat ja hyvät kamat menee aika nopsaan :)
Kun satut "huonoon" aikaan kirppikselle ei siellä ole kuin ylihinnoiteltua, reikäsiä ja haisevia kamoja, joita kukaan ei ole ostanut eikä tule ostamaan.

Tämäkin on totta...mutta olen monesti sattunut paikalle maanantain(jolloin paikallisella kirppiksellä vuokralaisia useita vaihtuu) niin olen kyllä löytänyt hyviä, mutta millä hintaa...en niillä hinnoilla joita täällä moni mainostaa.

Käyn usein Kouvolassa ja lappeenrannassa kirppareilla ja tosiaan saa ahkeraan kierrellä, jotta joskus osuu kohdalle niitä löytöhinnoin. Sen sijaan Helsingissä ei tarvitse kuin sunnuntaina pyyhältää esim. Hietsuun tai Valtteriin niin aina tulee löytöjä vastaan.

Mä ite kävin just kiertämässä Rikussa kirppiksen ja mun mielestä oli ylihinnoiteltuja tosi paljon, suurin osa.
Itse vien Riksuun ko. kirpparille ens viikon torstaina tavaraa, ja todellakin laitan halvalla...hintahaarukka vaatteilla on 20snt-5?

Alkuperäinen kirjoittaja sit näinki:
mulla taas on oikeesti ollut paljon uuden veroista tavaraa ja ärsyttää myydä niitä 50 centillä kun kuulema kaikki myy sillä hintaan vaatteensa..

Tän takia mä vien nykyään vaatteet second hand liikkeeseen. Vaikka puolet hinnasta meneekin sille firmalle, niin mä saan silti niistä paremman hinnan kuin kirppiksellä...

Mä olin just lauantaina myymässä lastentarvikekirppiksellä vaatteita, leluja, kirjoja, pelejä. Kaikki hinnat oli alle 3 e, paitsi esim. toppapuvut oli 5-15 e, kengät 2-10 e, jne. Laitoin kaikkiin hinnat valmiiksi. Kuhina kävi ja mun pöytä oli tunnin jälkeen lähes tyhjä. Naapuripöydän nainen pyysi esim. lindexin bodysta 4 e ja jokaisen tavaran hinta oli kysyttävä erikseen. Sitten ihmetteli, että miten mulla meni niin hyvin (sain yli 300 e) ja hänen myyntinsä oli alle 50 e.

Yhteistyössä