kirpputorihinnat tampere

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloitteleva myyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aloitteleva myyjä

Vieras
Olen viemässä ensimmäistä kertaa lastenvaatteita ja lastentarvikkeita myytäväksi kirpputorille. En ehdi käymään Tampereen kirpputoreja kiertämässä ja selvittämässä hintoja, joten voisiko joku kertoa minulle, millaiset ovat kirpputorihinnat Tampereella ? Paljonko voi pyytää käytetystä merkkivaatteesta (vauvan/lastenvaatteesta)? Lisäksi löytyy tietysti niitä tavanomaisempia lastenvaatemerkkejä, paljonko niistä voi pyytää ? Kaikki vaatteet ovat hyväkuntoisia tai sitten niissä on hieman normaalia pesunukkaa, huonokuntoisimmat heitin suoraan roskiin. Kiitos etukäteen vastaajille ! :)

Lisään vielä, että olen alustavasti miettinyt esim. hyväkuntoisen merkkivaatebodyn hinnaksi n. 1,5-2 e, miltä hinta kuulostaa ? Pitäisikö hintaa olla vähemmän/enemmän ? Kirpputoripöytä kuitenkin maksaa jonkin verran, mutta en halua kuitenkaan hinnoitella liian yläkanttiin...

En ole Tampereelta, mutta lähikunnasta ja sanoisin, että tuo hinnoittelu kuulostaa ihan hyvältä. Mä olen laittanut parempien bodyjen hinnaksi 2 € ja kaupaksi on mennyt.

Yhteistyössä