Kirpputori hinnoittelusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiptip
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiptip

Vieras
Millaisia hintoja voipi mielestänne laittaa kirpputori tavaroille?
Esim t-paidat, miesten vaatteet, lasten kengät.. jne.

Olis kiva tietää "enemmistön mielipide", että osais hinnoitella tavarat, kun on ensimmäistä
kertaa pöytää pitämässä. :--)

On muuten surku kuinka kirpputorin periaate on kai kadonnut lähes kokonaan kun on ylihinnoiteltuja tuotteita vaikka millä mitalla!

Kierrättäminen, vanhoista rojuista eroon pääseminen, toisen roska on toisen aarre jne.
Tuntuu vaan että ainakin täällä meillä päin kulahtaneista vaatteista jotka kelpais jo räteiksi yritetään tienata.. Ahneutta(ko?)

Lasten bodyt, paidat yms 50snt-1€ pääsääntöisesti. Merkkivaatteet, uuttavastaavat enempi
Housut 1-2€ tietty farkuista voi pyytää enempi, jos hyvät.
Takit, haalarit mä pidän kattona 15€ ja siihen hintaan saa olla jo aika pirun priima. Mut 5€ on aika passeli takista. Tietty hyvästä, ei rapasesta.
Kengät 2-3€, uuttavastaavat vaikka kympinkin.
Aikuisten vaatteissa linjana on t-paidat 1-2€, pitkähih. keskim. 4€, housut 1-10€
Tää on tosi vaikeeta, koska riippuu niin paljon vaatteesta. Ja ei ne kaikki ryöväyshinnat johdu ahneusta, kirppispaikka kustantaa jo sen verran (esim. 27€/vko+5% prov.) et pakko pyytää ettei mee miinuksille. koska jos myyt kaikki sopuisaan 20snt-1€ hintaan, saa myydä aika pirusti et jää edes jotain käteen.
Mun hinnottelutaktiikka on toistaiseksi toiminut, keskim. myynti/viikko on n. 200€ ollut.

Joo, ymmärrän kyllä tuon että pöydän hinnat on korkeat ja sen mukaan sitten lähdetään hinnoittelemaan. Toistaiseksi oon kuitenkin jäänyt plussan puolelle mutten nyt lähtis sanomaan että tienannut olen (joka ei ole kyllä tarkoituskaan).

Mutta niin, olis iso kasa ala-aste ikästen kenkiä(talvi, välikausi, kesä, juhla), pääasiassa poikien, niin meneeköhän ne kaupaksi ja mihinhän hintaan ne pistäis? 1-2 e?

Yhteistyössä