Kirppishinnoitteluun apuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Säilytystila loppuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Säilytystila loppuu

Vieras
Ensimmäistä kertaa olen viemässä vaatteita kirppikselle, koska röykkiöistä on pakko päästä eroon. Mutta siis apuja hinnoitteluun haluaisin.

Kyseessä siis perusvaatteita, HM:n, Lindexin, KappAhlin ymv. Yhdellä lapsella käytössä olleita. Siistejä, mutta toki käytettyjä.

Mitä olisitte valmiita maksamaan t-paidoista, pitkähihaisista paidoista ja collegehousuista tai vastaavista?

Entäpä sukat ja kalsarit? Myydäänkö, ostetaanko sellaisia vai mitä teette omille käytön jälkeen?

En haluaisi ylihinnoitella, mutta en myöskään "ilmaiseksi" jaella.

Kiitos!

Minkä kokoisia vaatteita? Itse maksan noista merkeistä yleensä max. 3e kun ostan 1-vuotiaalle, mutta sillä hinnalla pitää olla jo todella siisti ja nätti vaate. Siisteille perusvaatteille 0,5-2e on musta ok. En tiedä, onko isompien lasten vaatteet sitten kallimpia.

Sukkia ja kalsareita voi laittaa vaikka paketteina joko pienellä hinnalla tai "ota ilmaiseksi"-lapulla :)

[QUOTE="vieras";25320994]Minkä kokoisia vaatteita? Itse maksan noista merkeistä yleensä max. 3e kun ostan 1-vuotiaalle, mutta sillä hinnalla pitää olla jo todella siisti ja nätti vaate. Siisteille perusvaatteille 0,5-2e on musta ok. En tiedä, onko isompien lasten vaatteet sitten kallimpia.

Sukkia ja kalsareita voi laittaa vaikka paketteina joko pienellä hinnalla tai "ota ilmaiseksi"-lapulla :)[/QUOTE]

No siis koot ovat väliltä 86 - 116 cm. Ja niitä on siis paljon...

Perushenkkamaukkavaatteet olen hinnoitellut 1-1,5e per vaate, joku huppari tai tuote joka on maksanut enemmän (15-20e) toki hinnoitellaan kalliimmaksi. Tuossa hinnoittelussa vaate on hyväkuntoinen (tai sitten aavistus nukkaa hittikuosissa). Nuo merkit kyllä nukkaantuvat todella herkästi eli selvästi kulunut kyllä menee minulla rätiksi. Harvemmin termit siisti ja käytetty voivat meillä olla esim lindexin vaatteessa. Siisti ja vähän käytetty on realistisempaa.

Kalsareita en myy. Lähes käyttämättömät sukkikset 50senttiä ja sukat saa kaupanpäälle...

Alkuperäinen kirjoittaja Säilytystila loppuu;25320952:
Ensimmäistä kertaa olen viemässä vaatteita kirppikselle, koska röykkiöistä on pakko päästä eroon. Mutta siis apuja hinnoitteluun haluaisin.

Kyseessä siis perusvaatteita, HM:n, Lindexin, KappAhlin ymv. Yhdellä lapsella käytössä olleita. Siistejä, mutta toki käytettyjä.

Mitä olisitte valmiita maksamaan t-paidoista, pitkähihaisista paidoista ja collegehousuista tai vastaavista?

Entäpä sukat ja kalsarit? Myydäänkö, ostetaanko sellaisia vai mitä teette omille käytön jälkeen?

En haluaisi ylihinnoitella, mutta en myöskään "ilmaiseksi" jaella.

Kiitos!

Paidoista 0,50-1,50e. VAikka 5 sukat pussiin ja hinnaksi 50 cent. College-housuista max 2e, mutta silloin niiden pitää olla uudenveroiset. Kalsarit 1e. Näin minä olen hinnoitellut ja eroon olen päässyt :).