Kirppishinnoittelusta vielä kerran!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Miten olette laittaneet lautaset myyntiin? Mulla on esim. Ikean lautasia, voisko ne laittaa vain pinoon ja ylimmäiseen lappu? Esim. "6kpl lautasia 3e"?

Täällä on vain yksi pieni kirppis ja lähimmät vaatekaupat kaukana, joten uskalsin laittaa tällaiset hinnat:

Bodyt, paidat 0,5-2e
Neuleet, hupparit 1-2e
Housut 1-2e
Kengät 3-5e
Takit, housut 3-5e
Muutama (naisten) mekko 6-8e (yksi uusi ja muut kuin uusia)
Kirjoja 2-3e, pari paksua satukirjaa 5e/kpl
DVD:t 1-2e, useamman levyn kokoelmat 3e

Kaikki tavara hyväkuntoista, reikäiset ja tahraiset lajittelin roskikseen ;)

Riippuu mitä kirjoja ja dvd:tä teillä on, mutta itse laittaisn hinnat toisinpäin, eli kirjat 1-2 euroa ja dvdv:t 2-3

Joo, kirjat enimmäkseen aikuisten lähes uusia klassikoita ja muita, jos ei tuolla mene niin menee varmaan huutiksessa paremmalla hinnalla ;) DVD:stä en itse maksa kovin monta euroa kun kaiken voi nykyään ladata netistä, siksi ajattelin että edullisesti pois.

Mun mielestä sulla on hinnat kohdallaan! kun oon kierrellyt kirppareita, niin esim. haalareista, jotka todella käytetyn näköisiä pyydetään 30e ja sitten kun on vähän siistimpi kuntoinen niin hinta voi olla vaik 60e!

[QUOTE="Vieras";28998744]Täällä pyydetään esin kulahtaneista farkuista 8-12€.
Näkee et ovat tosi paljon pidetyt.

Täällä hinnoittelu on mennyt päin mäntyä.[/QUOTE]

Joo, yritän itse pitää hinnat kurissa vaikka pakko onkin laittaa vähän enemmän kuin alunperin ajattelin, pöytävuokra on sen verran kallis eikä viitsi ihan miinuksella myydä. Laitoin lasten hyväkuntoiset farkut 3-4e merkistä riippuen ja aikuisten merkkifarkut 8-10, mutta ne ovat kuin uusia nekin..