kirppishinnoista taas... olenko mielestänne ylihinnoitellut juttuja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja himpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

himpula

Vieras
kirppiksellä nyt tavaraa 1 kerran. Muutama pvä on mennyt ja petyin kun äsken kävin katsomassa...
Mitä mieltä olette olenko ylihinnoitellut tavarat?!?!
Tässä esim.
Miesten UUSI muodikas villapaita 3.80
Naisten suoria siistejä housuja, mukana myös uusia mm.nanson 2-4.00
Meidän perhe ja lapsen maailma lehtinippuja tän vuodenn 5lehtee 2.00
Naisten musta siisti kevyttoppatakki tyylikäs 8.00
pojan uusi haalari ja tytön rimsessamekko(ulkom,. ostettu) 3.00/kpl...
Miesten rullaluistimet, hyvät 15.00
pitääkö laskea vai od. vielä?

KIITÄN JA KUMARRAN KOMMENTISTA!!

Mun mielestä ei ole liian kallista, noita lehtiä ostaisin korkeintaan kappaleittain ja hinta alle 0,5e. Toppatakin ja rullisten hinta kuulostaa hyvältä, jos siis tosiaan hyvässä kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Mun mielestä ei ole liian kallista, noita lehtiä ostaisin korkeintaan kappaleittain ja hinta alle 0,5e. Toppatakin ja rullisten hinta kuulostaa hyvältä, jos siis tosiaan hyvässä kunnossa.

kyllä, tuotteet on hyvässä kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Luistimet myisin 5-10 eur takin 5 eur lehdet 0.50 eur kpl.

sitten en myy niitä, sillä ne on siistit ja olleet kalliita!

Minun mielestä kirppiksellä on tarkoitus päästä tavarasta eroon halvalla.

niiiin, mut ei viitti ihan ilmatteeks antaa kirppiksellä...joten pidän ne itse... ja lahjoitan vaikka...

hyviltä kuulostaa hinnat.ei niitä ihan ilmatteeks kannata antaa.kirpparitkin pullollaan porukkaa ketkä ostaa halvalla ja sit laittavat omin pöytiin paljon kalliimmalla myyntiin.huomattu monet kerrat... :/ jos joku on tosi kiinnostunut niin kyllä pyydetty hinta maksetaan ellei ole ihan järjetön....

Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
hyviltä kuulostaa hinnat.ei niitä ihan ilmatteeks kannata antaa.kirpparitkin pullollaan porukkaa ketkä ostaa halvalla ja sit laittavat omin pöytiin paljon kalliimmalla myyntiin.huomattu monet kerrat... :/ jos joku on tosi kiinnostunut niin kyllä pyydetty hinta maksetaan ellei ole ihan järjetön....

niin, mielestäni hinnat ei kohtuuttomia...

Yhteistyössä