Kirppis osiosta tuli mieleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja topsehiini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
me valvomme useampaa osastoa kuten varmasti tiedät joten kaikkeen ei voi heti välittömästi puuttua. Asiat tärkeysjärjestykseen(kuten myös se irl).
Ja ei ole mitään järkeä käydä selaamaan 20sivun taakse.
Mutta toki päällimmäiset sivut käydään läpi ja niputetaan sen mukaan.
Mutta se vaatii myös ihmisiltä sisälukutaitoa jos ohjeissa lukee selkeästi niin toivotaan että toimitaan ohjeden mukaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
=)
No kyl mää sen tiesin
Kuhan kiusin
Sitä paitsi se onkin järkeväpää et ei ole yheltä ihmiseltä miljoonaa ilmotusta

:D *löysää antennia:teletapit nukkumaan..teletapit nukkumaan* ..juu onhan se inhaa jos yhden sivuston täyttää 2eri ihmisen ilmot..mut ilkee "sheriffi iskee" :laugh:
images

(en oo väsyny ku 4stä asti valvonu :D )

Siis mitä se tarkoittaa, että lukitaan? Kun minä nyt sitten laitoin kaikki myytävät samaan ilmoitukseen, mutta ei sitä toistakaan ole kuitenkaan poistettu.
Nimimerkillä "Hätääntynyt sisälukutaidoton"

Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:
Siis mitä se tarkoittaa, että lukitaan? Kun minä nyt sitten laitoin kaikki myytävät samaan ilmoitukseen, mutta ei sitä toistakaan ole kuitenkaan poistettu.

hetki pieni..hätä ei ole tämän näköinen..laitetaan uljas ratsu ruuna laukkaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:

hetki pieni..hätä ei ole tämän näköinen..laitetaan uljas ratsu ruuna laukkaamaan.

uljas musta takaisin ja homma hoidettu :D

Yhteistyössä