Kirppis Lahdessa??

• Viestiketjun aloittaja hyvää iltaa Lahti
  • Ensimmäinen viesti
hyvää iltaa Lahti
Olen tulossa lahteen ja olisi kiva käydä lomalla vähän ostoksilla, joten kertokaa hyvä kirppis jota ei kannata ohittaa. Lasten juttuja lähinnä katselen :)

Keskustassa rauhankadulla onpi lastentori Viikari :)

http://www.lastentoriviikari.com/index.html

"Lastentori Viikari on vuoden 2000 maalis-huhtikuussa perustettu kirpputori, joka on täysin suunnattu lapsille, lastenvaatteille sekä tarvikkeille. Liikkeestämme voit tehdä löytöjä leluista lastenrattaisiin. Viikarilla on ollut kahdeksan toimintavuoden aikana kolme omistajaa ja muutamia apulaisia."

Nemo
Nostan vielä. Tietäiskö joku, että toimiiko tuo lastentori Viikari missä nykyään? Jos toimii? Kun siis sen omat nettisivut ovat olleet jo jonkun aikaa pois käytöstä, tai en ainakaan minä pääse niihin.

lahtelainen
Alkuperäinen kirjoittaja Nemo:
Nostan vielä. Tietäiskö joku, että toimiiko tuo lastentori Viikari missä nykyään? Jos toimii? Kun siis sen omat nettisivut ovat olleet jo jonkun aikaa pois käytöstä, tai en ainakaan minä pääse niihin.
Samassa paikassa toimii kuin ennenkin. Osotetta en muista, mutta siinä keskustassa kumminkin, Järvisen pyörän (?) vieressä.

nemo
Alkuperäinen kirjoittaja lahtelainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Nemo:
Samassa paikassa toimii kuin ennenkin. Osotetta en muista, mutta siinä keskustassa kumminkin, Järvisen pyörän (?) vieressä.
Kiitos tiedosta. Kummallista että ne nettisivut eivät enää toimi, mutta hyvä jos kirppis on vielä olemassa kun se todella hyvä ostospaikka oli =)

vieras
Viikarilla on jälleen uusi omistaja.
Itekin vähän mietin silloin kun oli myynnissä että olisin lähtenyt sitä pyörittämään.
Siinä pitäisi uudistaa koko konsepti että olisi jälleen sama hyvä kauppapaikka kuin muutama vuosi sitten.

tuplis2
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itekin vähän mietin silloin kun oli myynnissä että olisin lähtenyt sitä pyörittämään.
Siinä pitäisi uudistaa koko konsepti että olisi jälleen sama hyvä kauppapaikka kuin muutama vuosi sitten.
Ensimmäisen omistajan aikaan Viikari toimi, kaksi edellistä tuntuu jopa "vihaavan" myyjien /ostajien lapsia

Alkuperäinen kirjoittaja tuplis2:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ensimmäisen omistajan aikaan Viikari toimi, kaksi edellistä tuntuu jopa "vihaavan" myyjien /ostajien lapsia
Mikä siellä nyt tökkii?

Lahest
Itse olen ollut varsin tyytyväinen Viikarin toimintaan siellä asioidessani. Olen asioinut siellä harvakseltaan myyjänä ja usein ostajana koko sen toimintakauden ajan.
Hintakysymykset ovat vaikeita. Toinen on valmis maksamaan enemmän kuin toinen. Myyjä itse hinnoittelee, millä hinnalla on tuotteesta valmis luopumaan. Aina ne hinnat myydyissä tuotteissa eivät kohtaa minullekaan, mutta joku toinen kerta voin tehdä sieltä todellisia löytöjä, vaikka ne maksaisivatkin vähän enemmän. :)

ioota
Kävin myymässä sielä Viikarissa tammikuun alussa, huomasin että omistaja oli vaihtunu. Kyselin silloin itekin niiden nettisivujen perään, aukeaa kuulema uudet sivut kunhan saavat kaikki omistajavaihdoshommat tehtyä. Lauantaisin se oli auki 10-14. Tein ihan kivan tilin viikossa! Uutta omistajaa ei ainakaan yhtään häirinnyt kun mun muksut pyöri siinä leikkipaikalla =). Oli muutenkin tosi hyvä palvelu (edelliseen verrattuna erinomainen)!

Kepulikaisa
Mulla ollut Viikarissa pari pöytää nyt viikon ja hyvän tilin olen tehnyt. Paikan uusi yrittäjä on erittäin mukava ja ottaa mielellään lapsiasiakkaitakin käymään. Edellinen omistaja "kaakatti" kovaan ääneen toisten asioita ja oli yleisolemukseltaa tympeä. Uuden omistajan kanssa voi vaihtaa kuulumisia muuten vaan ja häneltä saa oivia neuvoja esim. hinnoittelun suhteen. Hinnat kannattaa mun mielestä pitää matalina, koska kyseessä on käytetyt tuotteet. Kierrellessä huomaa selvästi ne pöydät, joissa kauppa ei käy ja yleensä syynä on juuri liian kovat hinnat tai myynnissä on lumppua. Joskus pöydät ovat niin täynnä, että pöytää ei huvita edes alkaa penkoa. Itse suosittelen Viikaria myynti ja ostopaikaksi kaikille käytettyjä vaatteita etsiville.

Yhteistyössä