kirppis kutsuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hinnoittelu apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hinnoittelu apua

Vieras
Paljonko voisi pyytää 1 lapsella olleesta remun 2 osaiseta ulkoilu puvusta? Takki moitteeton, housuissa jos ihan tarkkaan katsoo niin polvissa vähän kulumaa muttei edes näy jos ei katso ihan läheltä. yksi n. 2mm kokoinen läikkä polven kohdalla varmaan jotain hiekkalaatikosta tarttunutta....Renksut ihan kuin uudet, kaikki lahkeen ja hihan suut on kunnossa, vetskari toimii, huppu ja kaikki nepparit on kunnossa.

Mietin tuossa et jos noista muutamista vaatteita saa 0,50-1 euron ja ulkovaatteista tuon verran niin taitaa olla sama kipata tavarat uffin lootaan kun kirppari paikkakin maksaa 25 euroa...

[QUOTE="a.p";28003040]Mietin tuossa et jos noista muutamista vaatteita saa 0,50-1 euron ja ulkovaatteista tuon verran niin taitaa olla sama kipata tavarat uffin lootaan kun kirppari paikkakin maksaa 25 euroa...[/QUOTE]

näin on... ihmiset haluaa kaiken "ilmatteeksi" vaikka tuote olisi erittäin hyvä....
Itse ihmetyttää em. asenne. Ostan hyvää tavaraa hieman "kalliimmallakin" kun kuitenkin uudesta saa pulittaa vielä hurjasti enemmän.

Pari kertaa oon kiertänyt meidän paikallisilla kirppareilla ja hinnat on kuluneissakin ulkovaatteissa yli 20 euroa. Itse olisin valmis maksamaan kirpparilla 20-30 ja hyväksyn pienet kulumis jäljetkin koska kyseessä on käytetty tuote, enkä ole uutta ollut ostamassakaan

Yhteistyössä