Kirppis konkarimammat apuva!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riivinrauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Riivinrauta

Aktiivinen jäsen
21.01.2007
4 454
0
36
Neuvoja kaipailisin.

Oon viemässä läjän vauvan/lasten vaatteita (lastentarvike)kirppikselle ja tässä väsäilen hinta/kokolappuja noihin vaatteisiin.

Vaatteita on paljon eri valmistajien ja osa tuotu ulkomailta joten koot ei ihan ole samoja... siis että esim, jonku valmistajan 60 senttinen vaate vastaa jonkun toisen valmistajan 68 senttistä.
Niin ja joissan vaatteista on leikattu jo se kokolappu pois joten olen itse arvioinut sen koon
Ja myöskin kun meillä käytytään paljon tota kuivuria niin se myös saattaa pikkusen kutistaa vaatteita.

Joka tapauksessa laitan kojuuni myös lapun perheeseemme kuuluvista kissoista... Mitäs muuta tarteis huomioida?
Ja siis mitä noiden koko merkintöjen kanssa tekis?

Pistät sen koon, mikä kokolapussa on tai jos se on leikattu pois niin arviomasi koon. Ei pidä tehdä kirppismyynnistä liian hankalaa. Näkeehän ostaja minkä kokoinen vaate on, ja jos ei näe, pitäköön häpeänään. Kissoista en mainitsisi mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja tossu:
Pistät sen koon, mikä kokolapussa on tai jos se on leikattu pois niin arviomasi koon. Ei pidä tehdä kirppismyynnistä liian hankalaa. Näkeehän ostaja minkä kokoinen vaate on, ja jos ei näe, pitäköön häpeänään. Kissoista en mainitsisi mitään.

Kyllä mä mainitsen noista kissoista.
Jostain syystä mein allergiatutut on sanonu että nuo mein kissat allergisoi enempi kuin jotkut muut kissat.
Ja kyllä se saattaa vaikuttaa jonkun osto päätökseen jos on tooooosi allergisia perheessä.

Minä en laita lappuihin kokoa ollenkaan. Kutistuneen vaatteen "väärä" koko johtaa turhaan harhaan. Ostajahan näkee tuotteen toisin kuin esim. nettikaupassa. Kissoista en ole nähnyt mainintaa yhdelläkään kirpparilla, ja varmaan niitä aika monella kuitenkin on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä en laita lappuihin kokoa ollenkaan. Kutistuneen vaatteen "väärä" koko johtaa turhaan harhaan. Ostajahan näkee tuotteen toisin kuin esim. nettikaupassa. Kissoista en ole nähnyt mainintaa yhdelläkään kirpparilla, ja varmaan niitä aika monella kuitenkin on.

H&V: meidän kirppiksellä on ohjeistukseen jo laitettu että se koko olisi hyvä näkyä jo siinä lapussa.

Ja viimeksi kun mulla oli kirppispöytä tällä kirppiksellä ja mulla oli ollut siis se lappu niistä kissoista niin sitä oli kuulemma kiitelty joten aion sen lapun sinne laittaa taas... se tuskin ketään haittaakaan siellä.

lisään vielä että laitan lappuun myös että meillä käytetään kuivuria joka saattaa vaikuttaa vaatteiden kokoon pienentävästi.
Eihän kenenkään tietty tarvii niitä lappuja lukee jos ei kiinnosta :whistle:

Yhteistyössä